در مرام اصلاح‌طلبی، به شجره‌ نامه‌ها نمره نمی‌دهند

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در مرام اصلاح‌طلبی، به کارنامه‌ها نمره می‌دهند، نه شجره نامه‌ها، گیرم پدر یکی اصولگرا بود. خطّ و ربطِ پدر، به پسر چه مربوط که هشتکِ "آقازاده فلانیِ‌ اصولگرا" راه انداخته‌ایم؟!

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر شهلا در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به کنار گذاشته شدن مجید خرمی از مدیر مسئولی روزنامه شهرآرا نوشت: اینکه بعد از مجید، چه کسی مدیرمسئول بشود، یک بحث است؛ اینکه چرا صبر نکردیم تا خودش بیاید و بعد از اعلان و اثباتِ اتهامات، مُهرِ"باطل شد"ش را بکوبیم تا برود پِی‌ِکارش، بحثی مهم‌تر! آیندگان این را قدر ندانستن تلقی‌ می‌کنند. دیروز که زنگ‌ زدم تا "روزِ زن" را به مادر و همسرش تبریک‌بگویم، با بُغض پرسیدند: یعنی می‌خواهید از روی مجید رَد شوید؟!.

به تازگی مدیر مسئول جدید این روزنامه از سوی شهردار مشهد منصوب شده است، منتقدان انتصاب هادی فیاضی معتقدند چون پدر وی از اصولگرایان مشهد است، گزینه مناسبی برای انعکاس سیاست‌های شورا و شهرداری اصلاح‌طلب این شهر نیست، شهلا در واکنش به این انتقادات افزود: در مرام اصلاح‌طلبی، به کارنامه‌ها نمره می‌دهند، نه شجره نامه‌ها، گیرم پدر یکی اصولگرا بود. خطّ و ربطِ پدر، به پسر چه مربوط که هشتکِ "آقازاده فلانیِ اصولگرا" راه انداخته‌ایم؟! مگر می‌شود مهدی خزعلی یا علی جنّتی را با چوب‌خطِ والدشان مطابقت داد؟ در ثانی آیا گفتمانِ اصلاح‌طلبی، به "هرکس با ما نیست، بَر ماست" نزدیک‌تر است، یا به "هرکس‌ بَر ما نیست، با ما"؟ اگر با این فرمان برانیم، کسی مُقیمِ‌ حریمِ‌ حرم‌ نخواهد ماند.

وی درباره هادی فیاضی ادامه داد: من این آقا را نه دیده و نه می‌شناسم. در موردش هم، نفیاً و اثباتاً چیزی نمی‌دانم. امّا بی اخلاقی‌هایی که طیِ چند روز گذشته با برچسبِ اصلاح‌طلبی، به اسم فامیلی‌اش شد، بدجور رنجاندم. منتقدانِ خداترس، به‌جایِ تاکیدِ بر گناهِ کبیره‌یِ انتسابِ پسر به پدر، اگر سندی دارند که صلاحیّتِ اخلاقی یا سلامتِ مالی و حتّی، ادعایِ اصلاح‌طلبی‌اش را اسقاط می‌کند، آن را منتشر کنند تا روی‌ِشان بحث شود.

عضو شورای شهر مشهد اضافه کرد: چون پدرِ این بنده خدا را سال‌هاست می‌شناسم، یک تارِ مویِ آن اصولگرایِ با اصول، شرف دارد به اصلاح‌طلبِ سَر و تَه کرده عافیت‌طلبِ کمر دوتایِ لابی‌گری که به ریشِ‌مان می‌خندد و دور و برمان وول می‌خورد.

وی ادامه داد: مخالفت یا موافقت با یک انتصاب، حقّ‌طبیعیِ هر شهروند است، به‌شرطی که مرزهای اخلاق و آبرو و خانواده کسی، با این هَشتک پَشتک‌هایِ بی‌ربط و چاله میدانی، لجن‌مال نشود؛ برایِ دنیای دیگران، بار قیامت خود را سنگین‌تر نکنیم و هیزمِ آتش جهنّمِ‌مان را جلو جلو نفرستیم. همه‌مان قرار است توی یک متر جا بخوابیم.

شهلا خطاب به جلال فیاضی، پدر هادی فیاضی نوشت: آقا سیدجلال! بنده به‌عنوان یک اصلاح‌طلب، به‌خاطر رفتارهای این چند روز از شما عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر 410885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.