نامه تشکر مقامات شهر شیان از شهردار اصفهان

مقامات شهر شیان از ابراز همدردی شهردار اصفهان تشکر کرد.

به گزارش ایمنا، شهرداری شیان و دفتر امور خارجه شهر شیان کشور چین، با تشکر از ابراز همدردی و نگرانی شهردار اصفهان در نامه به شهردار شیان با موضوع ویروس کرونا، در نامه‌ای خطاب به شهردار اصفهان اعلام کرد: «صمیمانه از همه حمایت‌ها و کمک‌های شما قدردانی می‌کنیم. با گسترش این بیماری همه گیر که با شیوع پدیده جدید ویروس کرونا رخ داد، ما نیاز فوری به تجهیزات پزشکی و نیازهای روزانه برای پیشگیری و کنترل این بیماری همه گیر داریم. اخیراً شهر شیان با شرایط بسیار دشواری برای خرید تجهیزات پزشکی مواجه شده است. بنابراین ما واقعاً به حمایت و کمک نیاز داریم. چنانچه این امکان وجود داشته و شهر اصفهان ذخیره کافی از تجهیزات پزشکی در اختیار دارد، لطفاً در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام کنید.»

در نامه شهرداری شیان آمده است: «امیدواریم با بهبود این فضا در نخستین فرصت بتوان بهترین میزبانی را از هیئت شهر اصفهان برای بازدید از شهر شیان و شرکت در فعالیت‌های بین المللی آینده داشته باشیم. ما مشتاقانه منتظر ادامه تلاش‌های بزرگ برای بهبود برقراری روابط دوستانه و چشم اندازی روشن از همکاری‌های بین المللی هستیم.»

بنابر اعلام مقامات شهر شیان در نامه به شهردار اصفهان، ماسک جراحی، عینک ایمنی، پارتیشن پزشکی، لباس محافظ، روپوش محافظ، کاور کفش، ضدعفونی کننده یک بار مصرف دست و دماسنج الکترونیکی از جمله تجهیزات مورد نیاز این شهر است.

گفتنی است، شهر شیان کشور چین، از شهرهای خواهرخوانده اصفهان است و پیش از این قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در نامه به شهردار شیان، ضمن ابراز همدردی با مردم این شهر، در خصوص انجام حمایت‌های لازم اعلام آمادگی کرده بود.

کد خبر 410884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.