استقرار تیم راهنمای گردشگر برای نخستین بار در ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: برای نخستین بار در ایام نوروز تیم راهنمای گردشگر در مجموعه ناژوان مستقر می‌شود.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ایام نوروز روزانه حدود ۱۰ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان بازدید می‌کنند که لازمه ادای حق میزبانی، ارتقای سطح کیفی خدمات به گردشگران است.

وی با اشاره به آمار بازدید سال گذشته از مراکز ناژوان، تصریح کرد: سعی بر آن داریم تا با اصلاح سیستم فروش بلیت و کم کردن زمان انتظار شهروندان و میهمانان در صف خرید بلیط مراکز گردشگری و تفریحی، خدمات بهتری را به شهروندان و میهمانان نوروزی ارائه دهیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به نقش خوب و مؤثر صدا و سیمای مرکز اصفهان در توسعه گردشگری گفت: پخش برنامه‌های نوروزی مجموعه ناژوان از شبکه رادیو اصفهان نیز از نمونه‌های مثبت تعامل بین مراکز اصفهان است.

وی ادامه داد: همچنین برای نخستین بار قبل از ایام نوروز و با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات به مسافران نوروزی، طرح برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نیروهای انتظامات و متصدیان فروش بلیط مراکز گردشگری ناژوان اجرا می‌شود.

هاشمیان افزود: در ایام نوروز مراکز گردشگری مجموعه ناژوان از ساعت ۸:۳۰ صبح پذیرای میهمانان خواهد بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: امسال همچنین نخستین اتاق مادر و کودک جهت استراحت مادران و نوزادان آنها به صورت موقت در مسیر مراکز گردشگری به کار گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی های انجام شده جهت رفاه بیشتر مسافران نوروزی، گفت: امیدواریم عید امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نوروز خاطره انگیزی برای شهروندان و مسافران رقم بخورد.

کد خبر 410877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.