برگزاری جشنواره عروسکی با هدف آموزش به شهروندان

شهردار یزد با اشاره به رویکردهای نخستین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی یزد، گفت: هدف از برگزاری جشنواره عروسکی یزد ایجاد فضایی شاد و انتقال پیام‌های آموزش شهروندی در قالب برنامه‌های فرهنگی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جمال الدین عزیزی در آئین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی با بیان اینکه ایجاد فضای شاد یکی از اهداف شهرداری در این جشنواره است، اظهار کرد: اینکه ذهن مردم در آرامش قرار گیرد و از مشکلات موجود در جامعه دور شوند، یکی از کارکردهای این جشنواره است، اما علاوه بر آن می‌خواهیم پیام‌های خود را در قالب برنامه‌های فرهنگی به مردم منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه پیام‌های مرتبط با آموزش شهروندی از طریق برنامه‌های فرهنگی و هنری به شکل مطلوب‌تری به مردم منتقل می‌شود، ابراز امیداواری کرد: محتوای جشنواره به شکلی باشد که انتظارات را که همان افزایش کیفیت زندگی در شهر است را برآورده کند.

شهردار یزد با اشاره به انتقاداتی که به مدیران شهری در خصوص برگزاری این جشنواره شده است، تاکید کرد: همه انتقادات را می‌پذیریم، اما برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در بودجه سالیانه شهرداری مصوب شده و به تصویب مراکز مربوطه نیز رسیده و همچون دیگر پروژه‌ها در حال اجرا شدن است.

وی با بیان اینکه هنر زبان مشترک همه کشورها است، گفت: تنها به وسیله زبان هنر است که می‌توانیم در شرایط موجود، خود را به دیگر کشورها بشناسانیم و ارتباط برقرار کنیم.

عزیزی از مردم درخواست کرد: تا از این جشنواره نهایت استفاده را ببرند و استقبال شایسته‌ای داشته باشند.

کد خبر 410865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.