محمدی برای انتخابات یکسال کم آورد

چهارصد و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "شمارش معکوس برای نبرد ارتش زرد با ژاوی" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به دیدار حساس و البته جذاب سپاهانی‌ها با یاران ژاوی دارد. طلایی پوشان پس از عملکرد درخشان در دیدار هفته اول حالا در دومین هفته باید به نبرد با یکی از پرستاره ترین تیم‌های آسیا بروند. نتیجه این دیدار برای دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

"رویایم حضور در سپاهان است " عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های آرتور استپانیان فرزند لئون استپانیان دارد. آرتو طی گفتگویی عنوان داشته است که تمایل زیادی برای پیوستن به سپاهان دارد و رسیدن به این مهم جز آرزوهای وی به شمار می‌رود.

"محمدی برای انتخابات یکسال کم آورد" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به ثبت نام مدیرعامل ذوبی ها برای عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون دارد. محمدی در حالی برای عضویت در پست هیئت رئیسه در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده بود که طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال یکی از شرایط اصلی حضور در انتخابات را ندارد. طبق بند چهار ماده ۳۳ این اساسنامه نامزد پست عضو هیئت مدیره باید در زمان ثبت‌نام حداقل ۳۵ سال و حداکثر ۶۵ سال سن داشته باشد.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 410854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.