اتصال خط ۳ مترو تهران به راه آهن تا پایان امسال

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری تهران از افتتاح پیاده‌راه استاد شهریار و پروژه اتصال خط ۳ مترو به راه آهن تا قبل از سال جدید خبر داد.

به گزارش ایمنا، نصرالله آبادیان درباره برنامه‌های فرهنگی و عمرانی شهرداری با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، اظهار کرد: به همت شهرداری منطقه نقشه گردشگری نوروز تهیه شده و ۱۰۰ نقطه حائز اهمیت در این زمینه شناسایی و برای ایام نوروز در اختیار گردشگران و شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری تهران افزود: نخستین موزه روانشناسی ایران نیز در بیمارستان روزبه تهران راه‌اندازی می‌شود که به نوعی پنجمین موزه دنیا در این زمینه محسوب می‌شود و در ایام نوروز برای گردشگران و شهروندان قابل بازدید است.

وی از اتمام مرمت مهمانسرای دانشکده امام علی (ع) با عمر بیش از ۱۰۰ سال خبر داد و گفت: این اثر هنری نیز در نوروز قابل بازدید برای گردشگران بوده و در محور خیابان دانشگاه جنگ واقع شده است.

آبادیان ادامه داد: پنج مسیر گردشگری ویژه خودروها و دو مسیر گردشگری ویژه دوچرخه برای نوروز در نظر گرفته شده و تا قبل از پایان سال دو پروژه عمرانی افتتاح پیاده‌راه شهریار و اتصال خط سه مترو به راه‌آهن را خواهیم داشت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری تهران تصریح کرد: پروژه خط ۳ مترو به راه‌آهن به صورت مشارکتی به بهره‌برداری می‌رسد و اقدامات زیادی در آن برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان انجام گرفته است.

منبع: فارس

کد خبر 410851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.