نصب سازه‌های تبلیغات انتخاباتی در ۴۲ نقطه شهر رشت

شهردار رشت از آماده‌سازی و نصب سازه‌های موقت تبلیغات انتخاباتی در ۴۲ نقطه شهری رشت خبر داد.

ناصر حاج محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مساحت این ۴۲ نقطه در مجموع حدود یک هزار متر مربع است و سازه‌ها از جنس داربست و گونی بوده و فضاها به‌صورت عادلانه در اختیار داوطلبان انتخاباتی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

وی افزود: این سازه‏‌ها در مکان‌های مهم و پرتردد و میادین اصلی شهر نصب شده و از ستادهای نامزدهای انتخاباتی درخواست می‌شود به منظور حفظ پاکیزگی و زیبایی سیمای شهری از نصب پوستر و تراکت بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات، دیوارهای شهری و… خودداری کنند.

شهردار رشت عنوان کرد: در ایام انتخابات روزانه ۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری موظف هستند تا بنرها، پوسترها و تراکت‌هایی که خارج از نقاط تعیین شده، نصب شده‌اند، را جمع آوری و امحا کنند.

وی اضافه کرد: داربست‌های که خارج از محدودهایی که فرمانداری شهرستان مشخص کرده نصب شود، با پیگیری کمیته امنیت انتخابات شهرستان جمع آوری خواهد شد.

وی از همکاری و مشارکت تعداد ۴۰ نفر از نیروهای شهرداری رشت در کمیته امنیت انتخابات این شهرستان خبر داد و گفت: در ایام انتخابات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با ۳۵۰ نیروی عملیاتی در سه شیفت کاری در ۱۴ ایستگاه آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

حاج محمدی تاکید کرد: مدیریت شهری رشت در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کند، با آماده سازی تبلیغات محیطی و تلویزیون‌های شهری و…، بستر مناسبی را برای انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم را فراهم کند.

کد خبر 410825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.