اختصاص ۴۰۰ جایگاه در سطح شهر مشهد برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ۴۰۰ جایگاه تبلیغاتی ویژه در شهر در اطراف میادین و سر چهارراه‌ها و مکان‌های مناسب برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود و شهرداری مشهد تمهیداتی در نظر گرفته تا این رویداد مهم سیاسی در این شهر به نحو احسن برگزار شود.

وی افزود: ۴۰۰ جایگاه تبلیغاتی ویژه در شهر در اطراف میادین و سر چهارراه‌ها و مکان‌های مناسب برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: حدود یک هزار و ۳۰۰ جایگاه آویز ستونی نیز برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نقاط مختلف شهر مشهد نصب شده است.

وی با بیان این که شهرداری مشهد با انجام تمهیدات مورد نیاز فضای مناسب را برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی فراهم کرده است، با انجام این اقدامات از نصب تبلیغات کاندیداها بر روی در و دیوار شهر که باعث نازیبایی سیمای شهر می‌شد و هزینه‌های جمع آوری تبلیغات را بر شهرداری تحمیل می‌کرد، جلوگیری شد.

صحراگرد تصریح کرد: از کاندیداها و هواداران آنها انتظار داریم با توجه به تسهیل شرایط از سوی شهرداری مشهد برای تبلیغات، تبلیغات خود را در محل‌های تعیین شده نصب کنند تا چهره شهر زیبا بماند.

وی افزود: تلاش شهرداری مشهد این است که شور و نشاط انتخاباتی در شهر ایجاد و زمینه مشارکت حداکثری شهروندان و مردم را فراهم کند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از شهروندان خواست در انتخابات شرکت کنند زیرا حضور حداکثری مردم، نظام اسلامی را در برابر آسیب‌ها واکسینه خواهد کرد.

کد خبر 410820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.