آغاز مرحله سوم توزیع قبوض عوارض از سوم اسفندماه ۹۸

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان گفت: مرحله سوم قبوض عوارض نوسازی و عمران و کسب و پیشه از روز سوم اسفندماه توزیع می شود و شهروندان تا ۲۹ اسفندماه سال جاری برای پرداخت آن فرصت دارند تا مشمول جریمه سالیانه نشوند.

نادر آخوندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در مرحله سوم ۶۶۰ هزار قبض عوارض کسب و پیشه و نوسازی و عمران شهری به صورت گسترده توسط اداره پست توزیع می‌شود.

وی با بیان این که همزمان با توزیع دومین مرحله قبوض طرح حذف قبوض کاغذی آغاز شد، افزود: در این دوره شهروندان برای دریافت و پرداخت صورتحساب عوارض می‌توانند اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به صورت تماس با تلفن ۱۳۷ و یا ارسال شماره شناسایی ملک به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۰۱۳۷ اعلام کنند یا از طریق سایت isfahan.ir یا شماره گیری کد دستوری #۱۳۷*۶۶۵۵* اقدام کنند.

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مرحله نخست توزیع قبوض عوارض ۵۹۰ هزار و ۲۷۵ فیش نوسازی و ۹۹ هزار و ۸۵۹ فیش کسب و پیشه و در مرحله دوم ۱۰۰ هزار قبض عوارض کسب و پیشه و ۶۰۰ هزار قبض عوارض نوسازی توزیع شد.

وی ادامه داد: تعداد ۲۰۰ هزار برگ کاغذ برای چاپ ۶۰۰ هزار قبض در هر دوره مصرف می‌شود که هزینه‌های زیادی دارد که با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی در آن صرفه‌جویی می‌شود و اصفهان پس از تهران دومین کلانشهری است که در این راستا اقدام کرده است.

وی گفت: هر سال ۸۲ اصله درخت باید برای چاپ قبوض عوارض شهرداری قطع می‌شد که با حذف قبوض کاغذی عوارض در شهرداری اصفهان، از آن جلوگیری می‌شود.

کد خبر 410818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.