درخواست تعویض شناسنامه تا روز چهارشنبه پذیرفته می‌شود

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: درخواست تغییر تمام شناسنامه‌هایی که نیاز به تعویض داشته باشند به طوری که امکان رأی دادن با آنها نباشد از قبیل فرسودگی، خط خوردگی، گم شدگی تا روز چهارشنبه در مراکز ثبت احوال

حسین غفرانی کجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درخواست تعویض تمام شناسنامه‌هایی که نیاز به تغییر داشته باشند به طوری که امکان رأی دادن با آنها نباشد از قبیل فرسودگی، خط خوردگی یا گم شدن تا روز چهارشنبه در نوبت صدور صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز پنجشنبه و جمعه درخواست جدیدی پذیرفته نمی‌شود، افزود: ادارات در خصوص مغایرت‌های شناسنامه همچنین نسبت به تحویل شناسنامه و پاسخگویی به سوالات مردم در خدمت مردم هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در خصوص تعداد رای اولی‌های استان اصفهان نیز گفت: لیست مجموعه رأی اولی‌ها را ستاد انتخاباتی کشور به صورت متمرکز اعلام می‌کند و ما اجازه اعلام این آمار را نداریم.

وی در خصوص خدمت‌رسانی ثبت احوال در روزهای نزدیک به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روز پنجشنبه تا ساعت چهار بعدازظهر در خدمت مردم هستیم و روز جمعه هم تا پایان انتخابات کلیه ادارات و دفاتر پیشخوان فعالیت دارند.

غفرانی در خصوص تصمیم‌گیری برای افرادی که بخش مهر شناسنامه آنها پر شده است، افزود: در این خصوص منتظر تصمیم سازمان هستیم.

کد خبر 410811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.