جانمایی ۷۰ نقطه از شهر خوانسار برای تبلیغ کاندیداها

معاون خدمات شهری شهردار خوانسار گفت: ۷۰ نقطه از شهر خوانسار برای تبلیغ نامزدها جانمایی شده است.

محسن جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوانسار اظهار کرد: به منظور الصاق پوسترهای تبلیغاتی ۷۰ نقطه در شهر خوانسار جانمایی شده است.

وی با بیان این که بعضی نقاط شهر با نصب کارتن پلاس و بنر برای الصاق تبلیغ نامزدها در نظر گرفته شده است، گفت: بنرهای تبلیغات انتخابات به وسیله طناب به تنه درختان آویز شود و از کوبیدن میخ و یا اشیا برنده به تنه درختان خودداری کنند که در صورت مشاهده، شهرداری نسبت به جمع آوری  اقدام می‌کند.

معاون خدمات شهری شهردار خوانسار با بیان این که ۱۵ نیروی خدمات شهری کار نظافت سطح شهر را انجام می‌دهند، افزود: دو اکیپ آتش‌نشانی در دوم اسفندماه برای مقابله با حوادث احتمالی آمادگی دارند تا در محل ستاد اصلی برگزاری انتخابات مستقر شوند.

جاپلقی تأکید کرد: عوامل ستادهای انتخاباتی از نصب هرگونه تبلیغات بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوهای معابر، سازمان‌های عمومی و ادارات دولتی و یا اماکن وابسته به آن‌ها، تأسیسات اداره برق و مخابرات خودداری کنند.

وی با اشاره به جلسه توجیهی دادستان خوانسار با مسئولان ستادهای انتخاباتی، گفت: در این جلسه مقرر شد ابعاد پوسترها و بنرهای تبلیغاتی، مطابق با قانون تبلیغات انتخابات باشد و نصب ریسه تبلیغاتی ممنوع است.

معاون خدمات شهری شهردار خوانسار گفت: نصب داربست تبلیغاتی در جلو ستادهای انتخاباتی نیاز به اخذ مجوز کتبی از شهرداری دارد، استفاده از اتوبوس‌ها و خودروهای دولتی و تاکسی‌ها به عنوان ابزار تبلیغاتی چه با نصب پوستر چه توزیع پوستر و اقلام تبلیغاتی خودداری شود.

کد خبر 410807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.