انجام مراحل نهایی پروژه جایگاه پسماند شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند با بیان اینکه تنها پروژه‌ای که هر سال تکرار می‌شود و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده پروژه جایگاه پسماند است، گفت: تمام اقدامات زیرساختی اولیه در این خصوص انجام شده و تنها نصب دستگاه‌های پردازش باقی مانده است.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند با بیان اینکه در متمم بودجه سال جاری و بودجه سال ۹۹، اقداماتی که ماهیت عمرانی دارند درج شده است، اظهار کرد: هیچ پروژه جدیدی برای سال آینده تعریف نکرده‌ایم و هدف ما تکمیل پروژه‌های ناتمام قبلی است.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های قبلی از جمله پارک جنگلی، پارک نشاط، پارک‌های محله، ساختمان درشکه خانه، میدان شهدا، میدان فرودگاه، دیوار یخی، فرهنگسرا و آسفالت معابر شهر در سال ۹۹ در دستور کار شهرداری بیرجند قرار دارد.

شهردار بیرجند با بیان اینکه تنها پروژه‌ای که هر سال تکرار می‌شود و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده پروژه جایگاه پسماند است، افزود: تمام اقدامات زیرساختی اولیه در این خصوص انجام شده و تنها نصب دستگاه‌های پردازش باقی مانده است.

جاوید تصریح کرد: سیستم پسماند در بیرجند به گونه‌ای است که امکان جمع آوری پسماند از طریق سطل‌های زباله وجود ندارد و لذا چنانچه پنج میلیارد تومان برای تهیه و نصب دستگاه‌های پردازش هزینه شود ممکن است خروجی لازم را نداشته باشد.

وی با اشاره به تسویه حساب اضافه کاری‌های معوق پرسنل شهرداری اظهار کرد: با گذشت ۲۶ ماه از حضور در شهرداری بیرجند، تاکنون ۲۶ ماه حقوق و ۳۰ ماه اضافه کار پرداخت شده و این در حالی است که از هفت ماه اضافه کار معوق پرسنل در زمان مدیریت قبلی شهرداری، تنها دو ماه باقی مانده است که امیدواریم به زودی تسویه شود.

شهردار بیرجند خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم آنچه برنامه‌ریزی شده و در بودجه پیش‌بینی شده است در سال ۹۹ محقق شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 410801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.