ناک اوت بازنشسته های فوتبال/ قاتل به اهلی رسید

در حالی که تعدادی از کاندیدهای نهایی فدراسیون فوتبال بازنشسته بودند و امیدی نیز به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال داشتند با نامه سازمان بازرسی به حراست وزارت ورزش نام بازنشسته‌ها از گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال خط خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه ۲۸ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "مربیان کروات در ایران بهترین بودند" به اظهارات برانکو ایوانکوویچ در حمایت از اسکوچیچ برداخت، برانکویی که خود روزهای خوب زیادی را بر روی نیمکت تیم ملی به عنوان مربی و سرمربی تجربه کرد و جایگاه ایران در فیفا را نیز به مقام پانزدهم جهان نیز رساند، حال باید ایستاد و دید اسکوچیچ کسی که بیشتر در تیم‌های کوچک موفق بوده است و تجربه بزرگی ندارد در تیم ملی موفق است یا خیر.

"گل" با عنوان "شهر در نقطه کور" به مصاف حساس شهرخودرو مقابل پاختاکور ازبکستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، مصافی که برنده آن راهی هموارتر برای صعود از گروه را دارد و شاگردان سر آسیایی نیز در سودای کسب سه امتیاز در خاک ازبک‌ها هستند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ناک اوت بازنشسته‌های فوتبال با نامه سازمان بازرسی به حراست وزارت ورزش" به حذف نام بازنشستگان برای ریاست فدراسیون فوتبال پرداخت، حذفی که تعداد کاندیدهای نهایی را بعد از انصراف دو نفر و بازنشستگی دو نفر دیگر به شش نفر رساند.

"ایران ورزشی" با عنوان "حمله به قلعه سیاه" به جدال حساس و نفس‌گیر استقلال و الاهلی پرداخت، جدالی که ابتدا برای تکلیف صعود کنندگان و حتی برای تعیین صدرنشین گروه دارای اهمیت است، باید ایستاد و دید در زمین ثالث کدام تیم فاتح جدال ایران و عربستان می‌شود.

"پیروزی" با عنوان "بحران زده‌های مرموز" به وضعیت نه چندان جالب الشارجه پرداخت، تیمی که اگرچه در خط دفاع مشکلات زیادی دارد، اما نباید از خط حمله این تیم اماراتی غافل ماند.

"صدای سپاهان" با عنوان "السد را هم ببرید، با هر تعداد گلی که دوست دارید" به خواست هواداران سپاهان قبل از مصاف این تیم با السد پرداخت، البته که السد العین نیست و بازیکنان مطرح و قدرتمندی مثل بونجاح و گابی را دارد و سرمربی آن ژاوی هرناندز است.

"سبز سبزم" با عنوان "و ناگهان مشکلی که فکرش را هم نمی‌کردیم" از رد شدن نام جواد محمدی برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نوشت، کسی که شرط سنی ۳۵ سال برای حضور در فدراسیون را ندارد.

کد خبر 410800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.