حضور حداکثری شهروندان در انتخابات، تضمین‌کننده کیفیت قوانین مصوب مجلس است

شهردار تهران گفت: مجلس تعیین‌کننده بسیاری از لوایح و قوانینی است که به تصویب می‌رسد و مطمئنا تأثیر حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات، می‌تواند این کیفیت را نیز تضمین کند.

پیروز حناچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نزدیک شدن روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مطمئناً مردم اگر کسانی را که می‌خواهند و کسانی را که نمی‌خواهند، در انتخابات متمایز کنند، تأثیر مستقیمی روی خواسته‌هایشان خواهد داشت و هر چقدر این تنوع بیشتر باشد امکان انتخاب را بالاتر می‌برد.

وی ادامه داد: نتیجه این انتخابات تأثیرات خود را در همه جوانب از مجلس ملی تا محلی خواهد گذاشت چراکه مجلس تعیین‌کننده بسیاری از لوایح و قوانینی است که به تصویب می‌رسد و مطمئناً تأثیر حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات، می‌تواند این کیفیت را نیز تضمین کند.

شهردار تهران گفت: بنده در انتخابات دوم اسفندماه شرکت می‌کنم و به همه شهروندان تهرانی توصیه می‌کنم در این انتخابات شرکت کنند.

حناچی با اشاره به اینکه مکان‌هایی برای تبلیغات نمایندگان از سوی شهرداری جانمایی شده است، اضافه کرد: برای ایجاد شور و انگیزه حضور در انتخابات تلاش می‌کنیم و از شب گذشته (یکشنبه) فضای شهر را در راستای دعوت شهروندان در انتخابات، مزین کرده‌ایم.

کد خبر 410784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.