۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
فرار رو به جلوی کلوپ

اگرچه این روزها لیورپول با اختلاف در صدر جدول است و همچنین شانس زیادی برای قهرمانی در اروپا دارد، اما کلوپ اعتقاد دارد که نباید زیاد درباره موفقیت تیمش مطمئن بود.

به‌گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در روزهای آتی مجدداً آغاز می‌شود و یاران لیورپول باید به مصاف اتلتیکو مادرید بروند.

یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول در مصاحبه‌ای جالب اما تکراری، تلاش کرد تا دوباره سطح توقعات از تیم خود را پایین بیاورد.

او که در هفته‌های قبل هم در کنفرانس‌های مطبوعاتی اشاره کرده بود قهرمانی اش با وجود ۲۰ امتیاز اختلاف در لیگ برتر قطعی نیست، حالا گفته که یوونتوس بهترین تیمی است که او تا به حال دیده است.

کلوپ در این باره گفت: پیش از آغاز فصل به عقیده من قهرمان این فصل اروپا یوونتوس بود. این روزها فوتبال ایتالیا را زیاد دنبال نمی‌کنم اما نمی دانم چرا یوونتوسی‌ها در صدر جدول ایتالیا نیستند. آنها بهترین ترکیبی که من تا بحال دیده ام را در اختیار دارند. البته نباید از قدرت تیم‌هایی مثل بایرن، پی اس جی، بارسلونا و منچستر سیتی نیز غافل شد.

سرمربی لیورپول درباره سرنوشت تیمش در این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: واقعاً نمیدانم که در پایان رقابت‌ها چه سرنوشتی در انتظار ما باشد اما در حال حاضر باید تمرکز خود را بر روی اتلتیکو بگذاریم. سال گذشته نشان دادیم که می‌توانیم بهترین‌ها را شکست دهیم و امسال هم می‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم اما این موضوع قطعی نیست. البته به عقیده من برای موفقیت به کمی شانس هم نیاز داریم.

به هر حال، بعد از چندین سال ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوسی‌ها این فصل با حضور ساری و رونالدو امیدوارند تا طلسم شکنی کنند. البته در هفته‌های اخیر بیانکونری ها حتی رقابت‌های ایتالیا هم به مشکل خورده اند و شرایط دشواری برایشان ایجاد شده است، اما از سوی دیگر لیورپول فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته و درکنار قهرمانی لیگ برتر، می‌تواند امید زیادی به قهرمانی مجدد در اروپا داشته باشد.

کد خبر 410777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.