ثبت خاطرات شهر در قالب‌های مختلف با ارزش است

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: ثبت خاطرات شهر در قالب‌های مختلف چه خاطره نویسی و چه عکس از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین اختتامیه دومین جشنواره عکس شهروندی؛ «اصفهان شهری که دوستش دارم» با معرفی برگزیدگان آثار موبایل گرافی شهروندی از پاییزی که گذشت امروز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه برگزار شد.

در این مراسم ایمان حجتی، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه خاطرات شهر بسیار ارزش دارد، اظهار کرد: ثبت خاطرات شهر در قالب‌های مختلف چه خاطره نویسی و چه عکس از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: شهروندان باید در این شهر به وسیله تلفن همراهی که در دست دارند فعالیت کنند و از این حیث دوست داشتیم شهروندان در این زمینه فعال و در نمایشگاه حضور داشته باشند به همین علت دوره نمایشگاه شهروندی برگزار شد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان افزود: خوشحالیم که بیش از هزار اثر از شهروندان دریافت کردیم و عکس‌هایی که در اینجا مشاهده می‌کنید توسط هیئت داوران انتخاب شده است.

حجتی خاطرنشان کرد: اصفهان زیباست و پاییز بسیار زیبایی نیز دارد و خوشحالیم که شهروندان در این قالب زیبایی آن را به تصویر کشیدند.

روزهای خاطره انگیزی در سال ۹۹ خواهیم داشت

مهدی مزروعی، عضو شورای شهر اصفهان در این مراسم اظهار کرد: سال ۹۸ تنها سالی است که فقط از پاییز آن توانستیم خاطرات خوب داشته باشیم امیدواریم سال ۹۹ اینگونه نباشد و هر روز آن قابلیت ثبت خاطرات خوب را به همراه داشته باشد و آن‌ها را به نمایش دیگران قرار دهیم.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم نمایشگاه آثار برگزیده افتتاح شد و این نمایشگاه تا یک اسفند، از ساعت ٨ صبح تا ١٩، در گالری شماره یک کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان میزبان هنردوستان است.

کد خبر 410765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.