عروس جوان پدرشوهر پلیدش را سر برید!

بازداشت ۴۵۰ نفر در ترکیه توسط نیروهای امنیتی، اقدام شیطانی ناپدری با دختر ۱۵ ساله و ساطوری شدن پسرافغان در حمام عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری یکشنبه_۲۷ بهمن‌ماه_می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پلیس افغانستان زن جوانی را به جرم قتل دستگیر کرد.

بر اساس گزارش پلیس، متهم پس از تجاوز پدرشوهرش با شیشه گردن او را برید و مرد ۵۶ ساله را به قتل رساند.

سخنگوی پلیس اعلام کرد که زن جوان زمانی که قصد جاساز کردن جسد را در کمد دیواری خانه داشت توسط همسرش دستگیر و به اداره پلیس لو داده شد.

مجرم در بازجویی مدعی شد که مقتول شب حادثه زمانی که همسرش در خانه حضور نداشت به سراغش رفته و او را به اجبار وادار به همخوابی کرده که وی از ترس مجبور به قبول درخواست مقتول شده و در آخر پس از رابطه او را با شیشه برنده به قتل رسانده است.

در حال حاضر متهم در زندان است تا به زودی جلسه محاکمه‌اش برگزار شود.

بازداشت ۴۵۰ نفر در ترکیه توسط نیروهای امنیتی

۴۵۰ نفر در ترکیه به اتهام ارتباط با یگان‌های مدافع خلق (ی‌پ‌گ) و حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) بازداشت شدند.

نیروهای امنیتی ۴۵۰ نفر را به اتهام ارتباط با یگان‌های مدافع خلق (ی‌پ‌گ) و حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) بازداشت کرد. این خبر را وزارت کشور ترکیه امروز -‌یکشنبه- گزارش داد.

وزارت کشور ترکیه اعلام کرد که پلیس این ۴۵۰ نفر را طی پنج روز گذشته و در خلال عملیات‌هایی در ۳۷ منطقه بازداشت کرد.

پلیس ترکیه نیز اعلام کرد که طی این عملیات شماری مدرک و تجهیزات، از جمله تسلیحات گرم، را ضبط کرده است.

اقدام شیطانی ناپدری با دختر ۱۵ ساله

پزشکان مرگ یک زن روانی را با تزریق کشنده تأیید کردند.

پزشکان هلندی مرگ یک زن را با تزریق مواد کشنده تأیید کردند چرا که درمان روی او تأثیر گذار نبوده و اوضاع روحی و جسمی اش روز به روز وخیم‌تر از قبل می‌شد.

از قرار معلوم، بیمار ۲۰ ساله که از بیماری PTSD رنج می‌برد از سن ۵ تا ۱۵ سالگی مورد تجاوز ناپدری بی رحمش قرار گرفت و اوضاع بد جسمی و روحی او ناشی از آزار و اذیت‌های بی رحمانه ناپدری بوده است.

پزشکان برای یک قربانی سو استفاده جنسی حکم مرگ درخواستی از طریق تزریق را صادر کردند.

به گفته پزشکان، این خانم از اختلال استرسی پس از ضایعه روانی PTSD، بی اشتهایی عصبی، افسردگی مزمن و توهم رنج می‌برد. علی رغم حاصل شدن پیشرفت‌های ذهنی پس از انجام دوره‌های درمانی فشرده، پزشکان بر این باورند که بیماری‌های چندگانه وی قابل درمان نبوده و آن‌ها دو سال پیش موافقت خود مبنی بر مرگ درخواستی این خانم را اعلام کردند.

از نظر این گروه از پزشکان، وی کاملاً آگاه بوده و مبتلا به هیچ نوع افسردگی مهم یا انواع دیگر اختلال ذهنی نیست که روی قوای ذهنی‌اش اثر منفی بگذارد.

اخبار مربوط به مرگ درخواستی وی موجب بالا گرفتن بحث و گفت و گو شده، چرا که مبحث اوتانازی -مرگ درخواستی، مرگ راحت یا مرگ کمک شده- همان گونه بدون راه‌حل باقیمانده است.

عضو گروه حامیان حقوق معمولان می‌گوید: این مسئله حقیقتی ترسناک و نگران کننده است، زیرا کارشناسان سلامت روان مرگ درخواستی را به عنوان پاسخی برای انواع زخم‌های پیچیده و عمیق ناشی از سو استفاده جنسی مطرح می‌کنند.

نماینده حزب کارگر در پارلمان بریتانیا نیز می‌گوید: در واقع این پیام داده می‌شود که اگر شما قربانی سو استفاده جنسی شده‌اید ودر نتیجه از بیماری روانی رنج می‌‎برید، توسط مرگ مجازات خواهید شد. به عبارت بهتر، مجازات جرمِ قربانی بودن، مرگ است.

وی در ادامه گفت: بنابر این هر گونه تلاشی برای قانونی سازی خودکشی کمک شده یا مرگ کمک شده خطرناک است.

ساطوری شدن پسرافغان در حمام

پدر افغانی پسر ۱۱ ساله‌اش را در حمام کشت.

مجرم پس از دستگیری اعتراف کرد که وقتی متوجه شد پسرش در حمام با خود اقدامات شنیع و غیر اخلاقی انجام می‌دهد با ساطور به سراغش رفت و او را عقیم کرد که قربانی به خاطر خونریزی زیاد در حمام جانش را از دست داد.

مادر قربانی که شاهد قتل پسرش بود با در جریان گذاشتن پلیس این جنایت را افشا و موجب دستگیری پدر سنگدل شد.

در حال حاضر متهم در زندان است تا به زودی جلسه دادگاهی اش برگزار شود.

قهرمان قوی‌ترین مردان ایران گلوله خورد

بامداد ۲۵ بهمن ماه اتفاقی ناگوار گریبان رامین فرج نژاد، ستاره حرفه‌ای مسابقات قوی‌ترین مردان کشورمان را گرفت.

همسر رامین در این باره گفت: حوالی ساعت ۳ بامداد ۲۵ بهمن ماه حدود ۳۰ نفر به رامین و برادرش عارف حمله می‌کنند. آنها که مسلح به تفنگ و قمه بودند به طرز وحشیانه ای همسرم و برادرش را هدف قرار می‌دهند که در نتیجه آن یک گلوله به رامین اصابت می‌کند.

کد خبر 410762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.