پیروزی طلایی پوشان در روز پر تماشاگر اصفهان

تیم سپاهان توانست در یک بازی سخت تیم رده دومی سایپا را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز- یکشنبه -۲۷ بهمن ۹۸ تیم سپاهان در چهارچوب هفته ۱۷ لیگ برتر والیبال در اصفهان میزبان تیم سایپا رده دومی بود که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

ست اول:

بازی را دو تیم خوب آغاز کردند و همان ابتدا هر دو برای گرفتن امتیاز بالاتر تلاش می‌کردند. این ست با امتیازهای برابر و پیش روی شانه به شانه تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رسید. در ادامه نیز بازی پایاپای پیش رفت و هر دو تیم پس از یکدیگر امتیاز کسب می‌کردند اما در پایان این تیم سپاهان بود که در یک ست طولانی توانست با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ پیروز شود.

ست دوم:

این ست نیز مانند دست قبل هر دو تیم هجومی بازی کردند و امتیازهای نزدیک را کسب می‌کردند، تیم سایپا توانست با نتیجه ۸ بر ۶ به وقت استراحت فنی اول برسد. سپاهان پس از وقت استراحت تمرکز خود را از دست داد و اختلافش با تیم سایپا زیاد شد، سایپایی‌ها به بازی خوب خود در این ست ادامه دادند و موفق شدند این دست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پایان برسانند.

ست سوم:

این ست را سایپا خوب آغاز کرد و در همان ابتدا فاصله خود را زیاد کرد اما سپاهانی‌ها در اواسط ست توانستند به بازی برگردند و نتیجه را به سود خود برگرداند؛ سپاهانی‌ها توانستند با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به وقت استراحت فنی دوم برسند. سپاهانی‌ها پس از وقت استراحت بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ این ست را پیروز شوند.

ست چهارم:

زردپوشان سپاهان این ست را بهتر از تیم میزبان آغاز کردند و اختلاف را در همان ابتدای ست زیاد کردند و در نهایت با امتیاز ۸ بر ۴ به وقت استراحت فنی اول برسند، پس از وقت استراحت سپاهان به بازی خوب و کم اشتباه خود ادامه داد و با اختلاف خود را به وقت استراحت فنی دوم برساند. در نهایت سپاهانی‌ها توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز این دیدار شوند.

حواشی بازی:

*هر دو تیم بنری با خود به همراه داشتند که به حمزه زرینی برای از دست دادن فرزند خود تسلیت گفته بودند.

*پیش از شروع بازی از برخی بازیکنان و کادر دو تیم تجلیل شد.

*حدود ۴۰۰ هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک شاهد این دیدار بودند.

کد خبر 410760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.