تخلف کاندیداها در فضای مجازی رصد و گزارش می‌شود

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: با آغاز تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با رصد فضای مجازی تخلف احتمالی کاندیداها و طرفداران آن‌ها جمع‌آوری و به ستاد انتخابات کشور گزارش می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی رجبی روز یکشنبه با بیان این مطلب افزود: فضای مجازی یکی از بسترهای مهم برای تبلیغات انتخاباتی است و در این فضا پلیس فتا برابر دوره‌های گذشته پایش مستمر و رصد ۲۴ ساعته را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: برابر ابلاغیه‌ها و مصوبات مصادیق تخلفات انتخاباتی مشخص شده و با رصد آن، گزارش تخلفات به ستاد انتخاباتی اعلام می‌شود و در مواردی که کاندیداها شکایتی را از طریق مرجع قضائی اعلام کنند، به پلیس فتا ارجاع می‌شود و برابر روال گذشته رسیدگی می‌شود.

رجبی تخریب کاندیداها و رقبای انتخاباتی، پخش شایعات در فضای مجازی و انتساب دادن موارد خلاف واقع برای کاندیداها را از جمله تخلفات در فضای انتخاباتی خواند و افزود: پلیس فتا با رصد این موارد و اعلام آن به ستاد انتخاباتی سعی می‌کند فضای انتخاباتی شفاف، سالم و پرشوری را برای هموطنان فراهم کند.

کد خبر 410750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.