تمهیدات شهرداری اصفهان به منظور برگزاری باشکوه انتخابات

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: تمهیدات ویژه شهرداری اصفهان به منظور برگزاری باشکوه انتخابات اندیشیده شده است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری، اظهار کرد: ملت سرافراز ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات اسفندماه، افکار پوچ و خصمانه دشمنان نظام و انقلاب را بی ثمر کرده و با عزمی راسخ گام‌های بلندی در راه توسعه کشور خواهند برداشت.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه‌ای ملی و شرعی است و همگان اعم از مسئولان و شهروندان باید در آن حضور حداکثری داشته باشند، تصریح کرد: تمهیدات شهرداری اصفهان برای برگزاری انتخابات باشکوه و همچنین آماده سازی فضای تبلیغاتی برای تمامی کاندیداها صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: شهرداری تمهیدات مناسبی برای فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان شرکت در این انتخابات، با هدف توزیع عادلانه فرصت‌های تبلیغاتی محیطی، جلوگیری از نازیبایی‌های بصری و حفظ سیمای شهری در نظر گرفته است.

وی از نصب بیش از ۶۵۰۰ جایگاه تبلیغاتی برای کاندیداها خبر داد و افزود: فضای مناسبی برای تبلیغات کاندیداها در تمامی مناطق ۱۵ گانه در نظر گرفته شده و پنل‌های تبلیغاتی نصب شده است که کاندیداها می‌توانند از این موقعیت برای تبلیغات در چارچوب ضوابط و مقررات اقدام کند.

امیری گفت: انتظار می‌رود طرفداران نامزدهای انتخاباتی پوسترها و عکس‌های تبلیغاتی را در مکان‌های مشخص شده نصب کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به اینکه متأسفانه برخی از حامیان کاندیداها اقدام به الصاق پوستر و تبلیغات غیرمجاز می‌کنند و شهر چهره نامطلوب و ناهنجاری به خود می‌گیرد، تمهیدات لازم جهت پاک‌سازی شهر پس از پایان زمان قانونی تبلیغات اندیشیده شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: تیم نظارتی تبلیغات انتخاباتی با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی ضمن نظارت بر تبلیغات صحیح نامزدهای انتخاباتی اقدامات قانونی مربوطه را اعمال خواهند کرد.

وی ضمن درخواست از نامزدهای انتخاباتی درجهت حفظ و صیانت از اموال عمومی و نصب نکردن تبلیغات در فضاهای غیرمجاز، افزود: شهرداری هزینه‌های فراوانی برای نظافت و پیرایش شهری و حذف نازیبایی‌های محیط شهری داشته و نصب تبلیغات در مکان‌های غیرمجاز علاوه بر خسارت به منظر شهری هزینه‌های سنگینی برای شهر در بردارد.

امیری با اشاره به هماهنگی صورت گرفته جهت انجام بازدید ایمنی از شعب اخذ رأی و ستادهای فعال انتخاباتی، گفت: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی موارد ایمنی حائز اهمیت برای رعایت در ستادهای انتخاباتی و شعب اخذ رأی از طریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به فرمانداری اعلام شده است و در صورت درخواست مسئولان مربوطه اکیپ‌های خودرویی این سازمان در محل‌های مهم و پرتردد و شعبه‌های شلوغ اخذ رأی مستقر خواهد شد.

کد خبر 410744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.