استفاده بهینه از ظرفیت فعلی شهرداری اصفهان ضروری است

رئیس کمیسیون حمل ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر از ظرفیت فعلی شهرداری اصفهان آنگونه که باید استفاده نمی‌شود که برای بهره گیری بهینه از ظرفیت‌ها باید تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور، ظهر امروز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۸ در آئین رونمایی از سامانه‌های تولید شده در سازمان فاوا شهرداری اصفهان اظهارکرد: خوشبختانه طی سه سال گذشته در حوزه حمل ونقل و فناوری اطلاعات فعالیت‌های خوبی انجام و عملیاتی شده و پروژه‌های متعددی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ظرفیت سازمان فاوا در هیچیک از سازمان‌های شهرداری اصفهان نظیر ندارد، تصریح کرد: وجود زیرساخت‌ها و متخصصان و متعهدان حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت بسیار بالایی به شمار می‌رود که باید از آن استفاده شود.

رئیس کمیسیون حمل ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سازمان فاوا باید در تک تک اتاق‌های شهرداری جایگاه داشته باشد، اظهار کرد: استفاده بهینه از ظرفیت فعلی شهرداری اصفهان باید مورد توجه قرارگیرد و سازمان فاوا به یک سازمان درآمدزا، فراگیر و بهینه تبدیل شودو ظرفیت‌های برابر برای شهر و شهرداری ایجاد کند.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد برنامه‌ها و اهداف و تحقق اهداف مهم‌تری در سازمان فاوا باشیم.

کد خبر 410732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.