وضعیت کیفی هوای اصفهان دوشنبه در شرایط مطلوب قرار می گیرد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به آغاز بارش ها در نیمه غربی استان از شامگاه یکشنبه، گفت: بعد از آن وضعیت کیفی هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق مرکزی استان با توجه به ناپایداری های جوی فردا در وضعیت مطلوب پیش بینی می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی در روزهای آینده، اظهار کرد: بارش‌های پراکنده برف و باران از اواخر روز یکشنبه در نیمه غربی استان آغاز می‌شود و روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

وی درباره وضعیت آلودگی هوای کلانشهر اصفهان و مناطق مرکزی استان، گفت: با توجه به ناپایداری‌های جوی بهبود شرایط کیفی هوا را در این مناطق انتظار داریم، از این رو صبح فردا کیفیت هوا در وضعیت مطلوب خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: وضعیت جوی سایر مناطق استان نیز در ۲۴ آینده به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود؛ همچنین دمای هوا در این مدت بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

عزتیان افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی بالای صفر می‌رسد.

وی بیان کرد: چوپانان و زرین شهر با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سرد ترین مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

کد خبر 410703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.