مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری یاسوج برگزار می‌شود

مدیر اجرایی مسابقات ورزشی شهرداری یاسوج گفت: جام فوتسال کارکنان شهرداری یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مسعود نیک‌پی اظهار کرد: این جام به مناسبت گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و زنده یاد مرحوم مهندس امین پناهی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این مسابقات همزمان با ولادت با سعادت بانوی دو عالم بی بی فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر و گرامیداشت روز زن در روز ۲۶ بهمن ماه رأس ساعت ۱۸ واقع در سالن ورزشی شهرداری یاسوج برگزار شد.

مدیر اجرایی مسابقات ورزشی شهرداری یاسوج اظهار کرد: مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد و پنج کمیته و یک تیم داوری این مسابقات را برگزار خواهند کرد.

نیک‌پی گفت: در این مسابقات ۱۴۴ بازیکن در قالب ۱۲ تیم مرکب از ۱۲ بازیکن که به همراه مربی و سرپرست اعزامی از حوزه‌ها، نواحی، معاونت‌ها، مدیریت‌ها و سازمان‌ها هستند، شرکت می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این جام را ایجاد شور و نشاط و رقابت سالم بین کارکنان شهرداری دانست و افزود: تیم‌های سازمان فضای سبز، شورای شهر یاسوج، سازمان پسماند، واحد حقوقی، اجراییات، سازمان آتش‌نشانی، سازمان عمران، معاونت خدمات شهری، معاونت توسعه و منابع، شهرداری ناحیه دو، معاونت شهرسازی و خدمات موتوری در این مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 410699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.