زمینه حضور حداکثری مردم و ایجاد فضای امید و نشاط در انتخابات فراهم شود

استاندار اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، زمینه حضور حداکثری مردم و ایجاد فضای امید و نشاط برای شرکت در این امر مهم فراهم شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، رضایی استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان ضمن تاکید بر رعایت اصل بی طرفی در روند برگزاری انتخابات اظهار کرد: فرمانداران موظف اند با رعایت اصل بی طرفی و حفظ سلامت و امنیت انتخابات از ایجاد هرگونه شائبه خودداری کنند.

وی افزود: همه دست اندر کاران برگزاری انتخابات باید با رعایت قانون و اجرای درست قوانین بستر لازم را برای مشارکت حداکثری رأی دهندگان در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم کنند.

استاندار اصفهان ادامه داد: فرمانداران باید در بکارگیری ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های دولتی، ائمه جمعه، نخبگان و دانشجویان، رسانه‌ها و مؤلفه‌های تأثیرگذار به منظور امید آفرینی و مشارکت تلاش نمایند.

رضایی تصریح کرد: رأی مردم حق الناس است و این امر باید در تمامی مراحل انتخابات مورد توجه قرار گیرد و با حفظ سلامت و امنیت برگزاری مناسب انتخابات اجازه ندهیم خدشه‌ای در رأی و خواسته مردم ایجاد شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر تعامل میان هیأت‌های اجرایی و نظارت، خاطرنشان کرد: همه باید با وحدت و همکاری هرچه بیشتر زمینه حضور حداکثری و برگزاری یک انتخابات پرشکوه را فراهم کنند.

کد خبر 410691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.