رهبر: شرکت در انتخابات نماد اقتدار ملی است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ملت ایران از بصیرت کافی برخوردار بوده و برای دین و انقلاب به میدان خواهد آمد و در روز انتخابات نیز صورت دشمنانی که در رسانه‌های خود تبلیغات ضد نظام دارند را به خاک میمالند و در صحنه انتخابات حاضر می‌شوند.

محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون مشارکت در انتخابات اظهار کرد: شرکت در انتخابات نماد اقتدار ملی و وحدت مردمی و عزت کشور است و دشمنان را ناامید خواهد کرد. باید به عنوان فردی انقلابی، مسلمان و ایرانی در تعیین سرنوشت کشور مشارکت داشته باشم. ملت ایران باید نشان دهد با تمامی فشارهایی که سال‌های سال بر آنها وارد شده همچنان پای نظام ایستاده است.

وی افزود: ملت ایران از بصیرت کافی برخوردار بوده و برای دین و انقلاب به میدان خواهد آمد و در روز انتخابات نیز صورت دشمنانی که در رسانه‌های خود تبلیغات ضد نظام دارند را به خاک می‌مالند و در صحنه انتخابات حاضر می‌شوند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اختلافات اصولگرایان در مورد بستن لیست‌ها خاطرنشان کرد: متأسفانه برخلاف اینکه بارها بر وحدت در انتخابات تاکید شده اما هنوز از ضرر این اختلافات در سال‌های گذشته عبرت گرفته نمی‌شود. پر دوره‌های گذشته اصولگرایان با یک لیست واحد پا به عرصه انتخابات می‌گذاشتند و جناح‌ها را فدای منافع ملی می‌کردند؛ اما در حال حاضر این وحدت که بارها بر آن تاکید شده بود تحقق پبدا نکرد. باید انتخاب را به مردم واگذار کرد تا کاندیداهای شایسته را از میان لیست‌ها انتخاب کنند.

کد خبر 410689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.