۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
جمع‌آوری کانکس‌های سرپل ذهاب

شهردار سرپل‌ذهاب گفت: کانکس‌های سطح شهر متعلق به مالکان واحدهای تکمیل شده تا پایان هفته جاری باید جمع‌آوری شود و در صورت مالکان آن‌ها همکاری نکنند، توسط شهرداری مصادره خواهد شد.

به گزارش ایمنا، صابر حیدری اظهار کرد: مالکان واحدهای تعمیری و تخریبی تکمیل شده در شهرستان زلزله‌زده سرپل ذهاب هرچه سریع‌تر نسبت به جمع آوری کانکس‌های خود و انتقال آن‌ها به خارج از شهر اقدام کنند.

وی ادامه داد: مالکان واحدهای تعمیری و آن دسته از واحدهای تخریبی که کار ساخت و ساز آن‌ها به پایان رسیده تا پایان هفته نخست اسفندماه سال جاری فرصت جمع‌آوری کانکس‌های خود را دارند.

شهردار سرپل ذهاب گفت: در صورت جمع‌آوری نکردن کانکس‌ها شهرداری آن‌ها را مصادره خواهد کرد.

حیدری افزود: معابر عمومی، اماکن تفریحی و بسیاری از فضاهای سبز سطح شهر در روزهای پس از زلزله به کمپ‌های اسکان موقت تبدیل شد که باگذشت دو سال و چند ماه از زلزله بیشتر این اماکن با توجه به مطالبه عمومی مردم و برنامه‌ریزی مسئولان استانی و شهرستانی و مشارکت مردم با اخطار قبلی شهرداری و آماده کردن وسایل حمل و نقل رایگان و برنامه ریزی برای جانمایی آن‌ها در کمپ‌های اسکان موقت موجود پاکسازی شده و برای استفاده عموم مردم توسط شهرداری بازسازی شده است.

وی اضافه کرد: زمین لازم برای ساخت مسکن مستأجران واحدهای تخریبی شهرستان تأمین شده و مستاجرانی که کانکس خود را جمع‌آوری کرده و خانه اجاره کنند در اولویت واگذاری زمین خواهند بود.

به گزارش ایمنا، زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 410687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.