بحران در منچستر، اردوی سیتیزن‌ها در آستانه فروپاشی

با مشخص شدن رای محرومیت دو ساله منچستر سیتی از لیگ قهرمانان اروپا، اوضاع در آن اصلا خوب نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، مدیران منچستر سیتی در جلسه‌ای اضطراری در تلاش هستند تا بحران جدیدی که برای این باشگاه پیش آمده را کنترل کنند. در همین راستا جلسه‌ای بین مدیران و کارکنان و اعضای این باشگاه برگزار شده است.

داوید سوریانو، مدیر ورزشی باشگاه منچستر سیتی در همین رابطه به رسانه تلگراف گفته است که پس از اعلام محکومیت، به سرعت ترتیب اثر داده شده تا جلسه‌ای اضطراری برگزار شود و این موضوع به سرعت از طریق گروه واتساپ منچستر سیتی به اعضای باشگاه اطلاع رسانی شده است.

گزارش‌های واصله از اردوی سیتیزن ها حاکی است که بازیکنان آبی پوش منچستر در نزدیکی زمان ناهار ملاقات اضطراری و مهمی با مدیران داشته اند تا شرایط و آینده مبهم باشگاه برای آنها تشریح شود. حکم صادره علیه منچستری‌ها تا حدی سنگین است و مضاف بر محرومیت از لیگ قهرمانان، جریمه نقدی هم در نظر گرفته شده و حتی ممکن است بحث کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین‌تر لیگ اتفاق بیفتد.

با وجود این که سران منچستر سیتی در نظر دارند شرایط را تحت کنترل خود نشان دهند، اما به هر حال با وجود محکومیت‌های لحاظ شده، آینده آبی پوشان منچستر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ممکن است این تیم در مسیر افول شدید و بی سابقه‌ای قرار گیرد.

کد خبر 410686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.