به گزارش ایمنا، محمدرضا بنکدار هاشمی با اشاره به شرایط پروژههای سازمان قطار شهری اصفهان اظهار کرد: با توجه به آغاز فعالیت عمرانی حفاری تونل خط دوم قطار شهری اصفهان از دو جبهه در شرق و غرب اصفهان، طی پنج ماه گذشته، هر ماه یک پروژه از پروژههای سازمان قطار شهری اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: طی پنج ماه گذشته عملیات اجرایی ساخت ایستگاههای کهندژ، خرازی، چهارسو، شاهد و خلجا از خط دوم قطار شهری اصفهان آغاز شدهاند و فعالیت خود را آغاز کردهاند.
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان تصریح کرد: این ایستگاهها که در غرب اصفهان و در مسیر حفاری حدفاصل ایستگاه کهندژ تا میدان امام علی (ع) قرار گرفتهاند، در حال حاضر فعالیت عمرانی خود را آغاز کردهاند تا پس از آغاز حفاری TBM قطر ۹.۵ متر، آماده ورود TBM شوند.
وی عنوان کرد: در ماههای آینده و پس از پایان کار شفت ورودی TBM قطر ۹.۵ متر خط دوم قطار شهری اصفهان که قرار است مسیر حدفاصل ایستگاه کهندژ تا میدان امام علی (ع) (در غرب اصفهان) را حفاری کند، حفاری تونل این مسیر آغاز خواهد شد.
بنکدار هاشمی از فعالیت شبانهروزی ایستگاههای قطعه شمال شرقی خط دوم قطار شهری اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر حفاری دو تی بی ام هفت متری حد فاصل ایستگاه دارک (شهرک امام حسین (ع)) تا میدان امام علی (ع) با سرعت و در جبهههای کاری مختلف پیش میرود.
وی ادامه داد: TBM غربی قطر هفت متر حد فاصل دارک (شهرک امام حسین (ع)) تا ایستگاه میدان امام علی (ع) در شمال شرق اصفهان، پس از طی مسیر حدفاصل ایستگاههای دارک، زینبیه و عاشق اصفهانی، در روزهای گذشته به سمت ایستگاه بعدی یعنی عمان سامانی حرکت کرد.
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان افزود: همچنین تی بی ام شرقی قطر هفت متر حد فاصل دارک (شهرک امام حسین (ع)) تا ایستگاه میدان امام علی (ع) در شمال شرق اصفهان، پس از طی مسیر حدفاصل ایستگاههای دارک و زینبیه در حال حاضر در ایستگاه عاشق اصفهانی قرار دارد و مشغول آمادهسازی برای حفاری به سمت ایستگاه عمان سامانی است و ظرف روزهای آینده به سمت ایستگاه عمان سامانی حرکت میکند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین عملیات عمرانی ایستگاههای دارک، زینبیه، عاشق اصفهانی، عمان سامانی، لاله و شاهد خط دوم قطار شهری اصفهان نیز آغاز شده و تلاش میکنیم در کوتاهترین زمان ممکن، ساخت آن را به پایان برسانیم.
نظر شما