کاندیداهای انتخابات پیش رو اعتماد عمومی را کاهش ندهند

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان به کاهش اعتماد عمومی در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل این امر وعده پوچ از سوی کاندیداهای مختلف به مردم است، چنانچه این رفتار ادامه داشته باشد خیانت به اعتماد عمومی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی ظهر امروز (یکشنبه) در یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و تبریک روز زن با بیان اینکه از معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان استمرار روش پرداخت حقوق کارگران را برای سال آینده نیز داریم، اظهار کرد: پرداخت حقوق همه پرسنل شهرداری به روز شده است و انتظار داریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری "شب فرهنگی اصفهان در تبریز" افزود: این اقدام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در شرایط بسیار سخت و طی مسافت طولانی در شرایط نامساعد هوا قابل تقدیر است.

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه به کاهش اعتماد عمومی در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل این امر دادن وعده پوچ از سوی کاندیداهای مختلف به مردم است، چنانچه این رفتار ادامه داشته باشد خیانت به اعتماد عمومی است.

وی افزود: از کاندیداها در خواست داریم صادقانه با مردم سخن بگویند و در این شرایط مردم بیشتر همراه خواهند بود و اعتماد عمومی دوباره ایجاد خواهد شد.

محمدی در خصوص بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان نیز گفت: از همه همکارانم در خصوص بررسی این لایحه سنگین قدردانی می‌کنم.

کد خبر 410679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.