رحمانی: نگذاشتیم اثر روانی اصلاح قیمت بنزین باعث گرانی شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مردانه پای کار آمدیم، قیمت‌ها را کنترل کردیم و نگذاشتیم اثر روانی اصلاح قیمت بنزین باعث گرانی در جامعه بشود.

به گزارش ایمنا به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، رضا رحمانی در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه اظهار کرد: دشمنان فشارها و تحریم‌های سخت را بر ما تحمیل کرده اند، اما می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم و تهدیدها را به فرصت بدل کنیم، همچنان که تاکنون نیز توانسته‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال القای از هم گسیختگی اقتصادی در جامعه هستند، تصریح کرد: سال گذشته رمز دشمنان دومینوی تعطیلی کارخانه‌ها بود که با تلاش تمامی فعالان عرصه تولید این نقشه با شکست مواجه شد، اکنون نیز به دنبال القای نا امیدی و از هم گسیختگی میان مردم جامعه هستند.

رحمانی اعلام کرد: به‌رغم همه فشارها و تحریم‌های دشمنان، اما رشد صنعت کشور طبق گزارش بانک مرکزی از منفی ۱۲.۵ درصد در اسفند ماه ۱۳۹۷ به مثبت ۲.۳ درصد در دی ماه امسال رسیده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین درباره طرح اصلاح قیمت بنزین و اقدامات وزارتخانه برای جلوگیری از گرانی در آن مقطع، گفت: در آن شرایط نیز ما مردانه پای کار آمدیم، قیمت‌ها را کنترل کردیم و نگذاشتیم اثر روانی اصلاح قیمت بنزین باعث گرانی در جامعه بشود.

رحمانی در ادامه افزود: رسالت سختی بر دوش ما است و این رسالت و تکلیف ایجاب می‌کند که مردانه و با تمام قوا پای کار بیاییم.

وی در خصوص وضعیت خودرو نیز گفت: تولید خودرو به حمدلله به وضعیت مناسبی رسیده است و اکنون به تولید روزانه چهار هزار خودرو رسیدیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با یادآوری مجدد این نکته که عده‌ای از برخی مسائل می‌خواهند سواستفاده کنند گفت: دشمنان در صدد هستند که ذهنیت مردم را خراب کنند به همین دلیل باید روی تصمیمات اتخاذ شده دقت نظر شود.

کد خبر 410670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.