پاکسازی شهر از تبلیغات پس از پایان ساعت رسمی انتخابات

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به حجم بالای تبلیغات، از کمک تمام نیروهای خدمات شهری برای پاکسازی و امحاء تبلیغات استفاده خواهیم کرد.

فرامرز رحمتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای تبلیغات کاندیداهای این دوره از مجلس شورای اسلامی، شهرداری تعدادی پایه متحرک در مسیر بلوارها، گوشه‌های میدان‌ها و سر چهار راه‌های سطح شهر قرار داده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت: اطراف میدان‌ها و پایه‌های قطار شهری در بلوار شهید بهشتی نیز به منظور الصاق پوسترهای تبلیغاتی با گونی پوشانده شده، اما متأسفانه برخی از کاندیداها خارج از این محدوده اقدام به الصاق بنر و پوسترهای تبلیغاتی کرده‌اند.

وی ادامه داد: تمام تبلیغات خارج از مکان‌های مشخص شده شهرداری، به طور مرتب شستشو می‌شود در نتیجه اگر کاندیداها در خارج از مکان‌های تعیین شده تبلیغ کنند در مرحله نخست خودشان متضرر می‌شوند.

رحمتی زاده با بیان اینکه پاکبانان پس از پایان ساعت رسمی انتخابات کار خود را برای جمع‌آوری تراکت‌ها و کاغذهای تبلیغاتی در سطح شهر آغاز می‌کنند، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای تبلیغات، از کمک تمام نیروهای خدمات شهری برای پاکسازی و امحاء تبلیغات استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 410660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.