راه‌اندازی نسخه جدید سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: نسخه جدید سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض شهرداری توسط سازمان فاوا شهرداری راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا، محمدجواد رجائیان گفت: امکانات کاربردی و جدیدی از جمله امکان پرداخت آنلاین و راهنمای استفاده از سامانه‌های عوارض در نسخه جدید سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض فراهم شده است.

وی با اشاره به سهولت استفاده از این سامانه افزود: نسخه جدید، واکنش‌گرا بوده و امکان باز شدن و استفاده از طریق تلفن همراه و تبلت را نیز داراست که کاربرد آن را برای شهروندان تسهیل می‌کند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد در خصوص مزایای نسخه جدید سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض گفت: پشتیبانی آنلاین، ویژگی دیگری است که در این سامانه پیش‌بینی شده و مخاطبان می‌توانند از طریق چت آنلاین، سوالات خود را در خصوص عوارض خودرو، عوارض نوسازی و عوارض کسب و پیشه، مطرح کرده و پاسخ مقتضی را از کارشناسان مربوطه دریافت کنند.

رجائیان تصریح کرد: موضوعاتی همچون بخش‌نامه‌ها و اطلاعیه‌های مربوطه و نحوه محاسبه عوارض و امثال آن، از جمله اطلاعاتی است که شهروندان می‌توانند از این طریق به دست آورند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: استفاده از این سامانه برای تمامی افراد به صورت رایگان میسر است و شهروندان می‌توانند از طریق وبسایت avarez.mashhad.ir از سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض و خدمات آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 410655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.