«مادر، عشق و حرف‌هایی از این دست» بر روی ۳۰۰ تابلوی شهر

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: دوره جدید گالری شهری شامل ۹ طرح پیرامون گرامیداشت «روز مادر» است که بر روی ۳۰۰ تابلو شهری به مدت دو هفته در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن خجسته زادروز بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر دوره جدید گالری شهری شامل ۹ طرح پیرامون این مناسبت است.

وی با بیان اینکه روز ولادت حضرت زهرا (س) روز پاسداشت حرمت زن در جامعه و منطق اخلاقی اسلام است زیرا تمام ابعادی که برای زن و یک انسان کامل متصوّر است در وجود بانوی دو عالم جلوه کرده است، گفت: طرح‌های جدید از ۲۳ بهمن ماه به مدت دو هفته میهمان تابلوهای تبلیغات شهری خواهد بود.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ۹ طرح جدید تابلوهای شهروندی با عنوان «مادر، عشق و حرف‌هایی از این دست» با طرح‌های مختلف ارائه شده است.

وی تبلیغات شهری را از جمله فعالیت‌های مستمر اداره توسعه فرهنگ شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: این تبلیغات هر دو هفته یک بار با موضوعات شهروندی در حوزه مدیریت شهری بر روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغی شهر نصب می‌شود.

رضایی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس گرفته یا به وب سایت shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 410650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.