کاندیدایی را انتخاب کنیم که سربار شهر و کشورمان نباشد

شهردار ابرکوه گفت: گفتمان همراهی، همدردی و دموکراسی ما در انتخاب نمایندگان، تنها با حضور در این رویداد میسّر است و یقیناً همه با هم کاندیدایی اصلح و کارآمد را انتخاب می‌کنیم که سربار خود و شهر و کشورمان نباشد.

به گزارش ایمنا، سید علیرضا رسولی اظهار کرد: در روزهای پایانی سال شاهد دو رویداد بزرگ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و استقبال از نوروز ۹۹ هستیم که از تمامی بانوان شهر دعوت می‌شود یک‌بار دیگر حضور پررنگ خود را با شرکت در این برنامه‌ها، نشان دهند.

وی تصریح کرد: گفتمان همراهی، همدردی و دموکراسی ما در انتخاب نمایندگان، تنها با حضور در این رویداد میسّر است و یقیناً همه با هم کاندیدایی اصلح و کارآمد را انتخاب می‌کنیم که سربار خود و شهر و کشورمان نباشد.

شهردار ابرکوه به استقبال از نوروز اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه هیئت‌وزیران در میان بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ شهر کشور، ابرکوه یکی از ۱۴ شهر نمونه گردشگری شناخته شده که سرآمد شهرهای گردشگری است و نوروزگاه نیز فرهنگی از ایران و اصالت ایرانی اسلامی ماست که با میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی می‌توانیم این شهر را به جهانیان معرفی کنیم.

رسولی با تبریک روز زن، اظهار کرد: وفاق، همدلی، وحدت، گذشت، ایثار و مادرانه بودن از شاخص‌های یک جنس مؤنث است، اما جامعه امروز ما باید بیش از گذشته برای این رفتارهای زیبا تمرین کند که کانون و ستون خانواده به آن نیازمند است.

وی یادآور شد: بی‌شک جوامع با الگوگیری از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س)، جامعه‌ای تاب آور، محکم و مقتدر خواهد بود چرا که خانواده‌هایی را پرورش می‌دهد که در مقابل تنگناها و محدودیت‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی مقتدرتر عمل خواهند کرد.

شهردار ابرکوه خاطرنشان کرد: امروز مملکت اسلامی ایران نیازمند زنانی همچون حضرت زهرا (س) به عنوان اسوه‌های اخلاقی است، لذا انواع تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌هایی بیش‌تر تأثیر می‌گذارد که از فرهنگ فاطمی و زینبی فاصله می‌گیرند.

رسولی در پایان به راه‌اندازی مجمع بانوان شهر ابرکوه با همت اعضای شورای اسلامی شهر، اشاره کرد و افزود: دامنه عضویت این کارگروه تمام بانوان شهرستان ابرکوه است که از بانوان سراسر شهرستان دعوت می‌شود با تعصب و تعهد این مجمع را دنبال کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 410644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.