۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان:

با تلاش، تیم سپاهان در قهرمانی هتریک کرد

اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای انتخابی المپیک منتفی است
با تلاش، تیم سپاهان در قهرمانی هتریک کرد

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: تیم ملی باید در اواخر اسفند ماه برای دور انتخابی پاراالمپیک به کانادا اعزام شود، اما به دلیل وجود یک سری مشکلات، اعزام نمی‌شود.

مریم کریمی در گفت گو با خبرنگار ایمنا در خصوص قهرمانی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان، اظهار کرد: شش تیم، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، هیئت لرستان، هیئت هرمزگان، شهرداری ارومیه و هیئت خراسان رضوی از مرحله اول به مرحله دوم راه پیدا کردند. برگزاری مسابقات به صورت دوره‌ای از روز چهار شنبه ۱۶ بهمن ماه پیگیری شد و در نهایت سپاهان با کسب ۱۵ امتیاز توانست برای سومین دور پیاپی قهرمانی خود را در لیگ برتر والیبال نشسته بانوان تکرار کند. تیم‌های خراسان رضوی با کسب ۱۲ امتیاز و ذوب آهن با ۹ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

سرمربی والیبال نشسته بانوان سپاهان در خصوص سطح مسابقات، گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و تیم‌های ذوب آهن و خراسان رضوی در کنار تیم سپاهان برای قهرمانی آمده بودند و تیم‌های دیگر نیز برای کسب جایگاه بهتر به میدان می‌رفتند.

وی ادامه داد: اولین بازی ما با تیم هیئت خراسان بود که حساسیت زیادی داشت، ما با بازی خوبی که در زمین داشتیم توانستیم ۳ بر یک پیروز میدان باشیم. مقابل تیم لرستان سه ست پیاپی پیروز شدیم. در روز پنج شنبه نیز با برد مقابل تیم هرمزگان با روحیه ای قوی به دیدار تیم ذوب آهن رفتیم و توانستیم با تلاش بازیکنان بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و ۳ بر یک راهی فینال شویم. در فینال مقابل شهرداری ارومیه قرار گرفتیم که با برتری در سه ست به قهرمانی دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان با اشاره به تلاش اعضای تیم، افزود: زمانی که یک تیم ورزشی به قهرمانی دست پیدا می‌کند حاصل زحمات گروه و تمام تیم است و مختص به فرد خاصی نیست. امسال تیم خوب و هم‌دلی داشتیم و برای قهرمانی همه دست به دست هم دادند تا قهرمانی را تکرار کنیم.

کریمی با اشاره به همکاری باشگاه سپاهان با تیم والیبال نشسته بانوان، اظهار کرد: رسیدگی و حمایت باشگاه بسیار عالی است. از لحاظ امکانات، خوابگاه و تغذیه‌ کمبودی نداشتیم و باشگاه سپاهان همراه بازیکنان و تیم بود. باید از مسعود تابش و مسئولان باشگاه تشکر کنم که با حمایت‌های خود راه قهرمانی را برای ما هموار تر کردند.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان با اشاره به اعزام نشدن تیم ملی والیبال نشسته بانوان به مسابقات انتخابی پاراالمپیک، تصریح کرد: تیم ملی باید در اواخر اسفند ماه برای دور انتخابی پا را المپیک به کانادا اعزام شود، اما به دلیل یک سری مشکلات، اعزام نمی‌شود. متأسفانه به دلیل مشکلات مالی تیم بسکتبال با ویلچر آقایان با وجود این که سهمیه المپیک را گرفته است به پاراالمپیک اعزام نمی‌شود. امسال تعداد تیم‌های اعزامی به پاراالمپیک را کم کرده اند و تنها روی تیم‌ها و افرادی که روی گرفتن مدال در پاراالمپیک مطمئن هستند سرمایه گذاری کرده اند.

وی ادامه داد: در ورزش نمی‌شود گفت حتماً تیم ما و یا فرد خاصی قهرمان است، شرایط و جو مسابقات تأثیرگذار است و نباید بر اساس یک سری شایدها افراد و تیم‌ها را کنار گذاشت.

کد خبر 410641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.