نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی در ۱۲۰ نقطه شهر همدان

معاون خدمات شهری شهردار همدان از آماده سازی و نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی در ۱۲۰ نقطه شهر، در فضایی معادل پنج هزار مترمربع خبرداد.

به گزارش ایمنا، وحید علی ضمیر با اشاره به برنامه‌ریزی و آماده سازی و نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی در ۱۲۰ نقطه شهر، در فضایی معادل پنج هزار مترمربع اظهار کرد: شهرداری همدان همواره به عنوان متولی اصلی حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان همدانی در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: این سازه‌ها از جنس داربست و گونی و سازه‌های فلزی است و این فضاها به صورت عادلانه و به تفکیک در اختیار داوطلبان انتخاباتی مجلس شورای اسلامی قرار می‏‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهردار همدان‬ خاطرنشان کرد: این سازه‏‌ها در مکان‌های مهم و پرتردد شهر همچون میادین اصلی، بلوارهای پرتردد، مساجد، تقاطع‌های اصلی شهر و… نصب شده است و از ستادهای انتخاباتی نامزدها درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از الصاق پوستر و تراکت بر جداره‌ها و مبلمان شهری و تخریب منظر شهر به ویژه با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، ضمن اجرا و نمایش تبلیغات خود در این سازه‌ها، از تخریب جداره‌های شهری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه این سازه‌ها به صورت یک‌بار مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد، یادآور شد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان ظرف ۴۸ ساعت پس از برگزاری انتخابات، تمام این سازه‌های موقت را جمع‌آوری می‌کند.

معاون خدمات شهری شهردار همدان تصریح کرد: از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، به عنوان داوطلب قوای قانون گذاری، انتظار می‌رود ضمن رعایت قانون و خودداری از الصاق پوستر، تراکت و پارچه نوشته در مکان‌هایی به جز مکان‌های تعریف شده، در حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری سهیم باشند و با تبلیغاتی که مغایر با قوانین تبلیغات انتخاباتی باشد، برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 410636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.