ضرورت توجه به ورزش بازنشستگان شهرداری

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: شهرداری باید همان اندازه که به رفع نیازهای نیروهای شاغل توجه می‌کند به نیازهای بازنشستگان خود از جمله ورزش نیز توجه و برای آن برنامه‌ریزی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم شعبانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان "جشنواره ورزشی امید" ویژه بازنشستگان صندوق کشوری استان زنجان با مشارکت صندوق بازنشستگی و سازمان فرهنگی شهرداری زنجان، اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با استقبال خوب بازنشستگان در سه رشته دارت، تنیس روی میز و شطرنج برگزار شد.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی ورزش همگانی در بین بازنشستگان، خاطرنشان کرد: این رویکرد نقش موثری در کاهش فقر حرکتی و افزایش نشاط در میان آنان دارد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان این که بازنشستگان به عنوان تشکیل‌دهنده یک چهارم جمعیت استان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، افزود: باید تلاش کنیم این قشر دچار آسیب‌های بعد از بازنشستگی چون انزوا، افسردگی و کم‌تحرکی نشوند، زیرا در صورت ابتلا، عواقب آن دامنگیر خانواده و جامعه خواهد بود.

شعبانی گفت: قصد داریم با برگزاری مسابقات ورزشی و ایجاد نشاط در بین بازنشستگان با رویکردهای مختلف و برنامه‌های متفاوت، آنان را به ورزش و حضور در جامعه ترغیب کنیم.

وی گفت: شهرداری باید همان اندازه که به رفع نیازهای نیروهای شاغل توجه می‌کند به نیازهای بازنشستگان خود از جمله ورزش نیز توجه و برای آن برنامه‌ریزی داشته باشد.

کد خبر 410632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.