بودجه شش هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان مصوب شد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه شهرداری اصفهان در سال ۹۹ با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر به میزان شش هزار میلیارد تومان مصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و ابراز امیدواری نسبت به الگو قرار دادن رفتار و منش حضرت زهرا (س) در زندگی همه شهروندان اظهار کرد: شهرداری در برنامه‌های دهه مبارک فجر ورود خوبی را در حوزه آذین‌بندی شهر و برگزاری ویژه برنامه‌های این ایام داشت و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان خدمات شهری در این زمینه عملکرد خوبی را داشتند.

وی به همزمان شدن ایام دهه فجر امسال با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها به گونه‌ای بود که هم حرمت این ایام حفظ و هم برنامه‌های دهه فجر نیز به خوبی برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین ضمن قدردانی از برگزاری برنامه فرهنگی "شب اصفهان در تبریز" اظهار کرد: هر چند توفیق حضور در این برنامه را نداشتیم، اما اخبار حاکی از استقبال خوب مردم تبریز از این برنامه‌ها بوده است، پخش این برنامه از صدا و سیمای تبریز نیز قابل توجه بود و جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه در اسفندماه امسال نیز همانند سال‌های گذشته زیباسازی و پیرایش شهر را خواهیم داشت، گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای امسال تدارک دیده شده است و امیدواریم در اجرای این برنامه‌ها نهادهای متولی موفق باشند و شرایط به گونه‌ای باشد که شهر هم برای شهروندان و هم گردشگران قابل قبول باشد.

صرفه‌ جویی در زیباسازی مورد توجه باشد

نصراصفهانی افزود: زیباسازی شهر هزینه‌های زیادی دارد و باید در این زمینه تاجایی که امکان دارد صرفه‌جویی داشته باشیم.

وی به مصوبه افزایش ۳۰ درصد فوق‌العاده جذب در هیئت وزیران اشاره کرد و گفت: در بودجه امسال در خصوص مباحث رفاهی کارکنان شهرداری اتفاقات خوبی رخ داد و شاهد افزایش خوبی در امور رفاهی بوده‌ایم و امیدوارم این افزایش در حقوق و مباحث رفاهی بتواند منجر به اتفاقات خوبی در شهرداری اصفهان شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ما به عنوان مدیران شهرداری باید تلاش کنیم شرایطی فراهم شود تا دسترسی به مدیران آسان باشد تا افزایش تعلق سازمانی و سرزندگی شهر و شهرداری را شاهد باشیم در این زمینه یکی از مواردی که بجد مورد نیاز است سعه صدری است که همه مدیران بایستی از آن برخوردار باشند که بسیار گره‌گشا است.

وی ضمن اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمعه هفته جاری با بیان اینکه می‌توانیم فضای بهتری را برای حضور بیشتر مردم در انتخابات داشته باشیم، ادامه داد: باید در این شرایط از حق خود در راستای تعیین سرنوشت استفاده کنیم و امیدوارم نمایندگانی شایسته وارد مجلس شوند.

نصراصفهانی با اشاره به بررسی بودجه شهرداری اصفهان در کمیسیون‌های تخصصی و جلسه تلفیق شورای شهر اصفهان اظهار کرد: امروز این بودجه به تصویب نهایی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه حدود سه هزار نفر ساعت در تدوین بودجه وقت صرف شده است و این مباحث حدود ۳۵۰ نفر ساعت در هفت کمیسیون تخصصی و ۷۰۰ نفر ساعت در کمیسیون تلفیق شورا دنبال شد، ادامه داد: در نهایت دقت و سعه‌صدر و تلاش همه همکاران در دو نوبت صبح و بعدازظهر کمیسیون تلفیق، بودجه سال ۹۹ شهر را نهایی کرد.

خرید ۹۰ اتوبوس جدید برای اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: بودجه‌ای که شهرداری به عنوان بودجه پیشنهادی ارائه داد از بخش درآمدی منابع شهرداری پنج هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان و سازمان ۷۲۰ میلیارد تومان بود، اما بر اساس بررسی در کمیسیون تلفیق ۸۸ میلیارد تومان در منابع شهرداری و در سازمان‌ها یک میلیارد تومان تغییر داشت و بودجه بر روی مرز شش هزار میلیارد تومان بسته شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش و پیگیری صورت گرفته نهایتاً از محل تخصیص اوراق مشارکت که برای حمل و نقل عمومی اختصاص پیدا کرده بود ۹۰ دستگاه اتوبوس خریداری شد، ادامه داد: از این تعداد ۴۰ دستگاه آن تا پیش از عید وارد ناوگان خواهد شد و ۵۰ دستگاه هم تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ به شهر اصفهان تحویل خواهد شد.

کد خبر 410626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.