نامزدهای مجمع نیروهای انقلاب اسلامی معارفه شدند

مراسم معارفه پنج نامزد برگزیده مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور فعالان سیاسی اصولگرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم معارفه پنج نامزد منتخب مجمع نیروهای انقلاب اسلامی، شامگاه دیروز شنبه _۲۶ دی‌ماه_ در محل مسجد صاحب‌الزمان خیابان سروش اصفهان برگزار شد و به ارائه برنامه‌ها و سوابق خود پرداختند.

رتبه سرانه ورزش استان، تأسف بار است

زهرا شیخی، نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، در این مراسم با عرض تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم سردار شهید قاسم سلیمانی را الگوی خود در رفتارهای ملی قرار دهیم و همچون او مرزهای انقلاب اسلامی را تا بیرون از کشور، گسترش دهیم.

وی در خصوص سابقه فعالیت خود افزود: در دوران دانشجویی ارتباط نزدیکی با بیماران سرطانی داشتم و از این رو تکلیف شرعی خود را پژوهش در این حوزه و کمک به آن‌ها دیدم و به همین دلیل به عنوان اولین رئیس مرکز تحقیقات سرطان ایران منصوب شدم.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیماری‌هایی که در استان اصفهان وجود دارد بیشتر از سایر نقاط کشور است و علت اصلی این موضوع در استان، مشکلات آب و هوای آلوده شهر است؛ زیرا ۶۰ درصد کل صنایع کشور در این استان واقع شده که حجم زیادی از آلودگی را تولید می‌کند.

شیخی اظهار کرد: داشتن رتبه ۲۶ سرانه ورزش در استان اصفهان در میان ۳۲ استان کشور، تأسف بار است.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های بهداشت و درمان در کشور ما همواره با مشکلات زیادی روبرو بوده‌اند. وظیفه خود می‌دانم آن‌ها را در مجلس شورای اسلامی بررسی و حل کنم؛ در حقیقت اگر به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنم، اصلاح نظام سلامت و تغذیه کشور را در اولویت خود قرار خواهم داد.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور لیست‌های جداگانه توسط برخی تشکل‌های ناشناس در استان، تصریح کرد: برخی  تشکل‌ها، لیستی صادر کرده‌اند که اسامی پنج نفر منتخب مجمع نیروهای انقلاب نیز در آن وجود دارد و بنده مشارکت پنج نفر منتخب این مجمع با دیگر گروه‌ها و جناح‌ها را تکذیب می‌کنم

شیخی افزود: برای بهبود وضعیت آب و هوا در کشور باید از سوخت‌های جایگزین استفاده کنیم و کاهش میزان آلودگی تأثیر مستقیم بر افزایش سلامتی هموطنان‌ دارد.

وی در پاسخ به پرسش یکی از حضار در خصوص اموال ذکر شده در گزارش شورای نگهبان، یادآور شد: در اصفهان و تهران خانه دارم و یک مطب هم در یکی از بهترین مناطق تهران به من تعلق دارد و جزئیات دقیق اموال خود را به شورای نگهبان اعلام کرده‌ام.

مجلس دهم، مجلسی نبود که امثال من بتوانیم در آن فعالیت کنیم

عباس مقتدایی، نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان این که هدف از انقلاب شکوهمند اسلامی ملت در سال ۱۳۵۷ زدودن زنگارهای استبداد و پاک کردن سلطه بیگانه از جامعه بود اظهار کرد: همه ما در جامعه‌ای اسلامی زندگی می‌کنیم و از این رو ایرانیان باید به اعتلای آن کمک کنند.

وی افزود: در جامعه ما آزادی بیان وجود دارد و باید سعی کنیم همه ویژگی‌های بارز اخلاقی و رفتاری امیرالمومنین را در کردار خود با یکدیگر بگنجانیم.

این نامزد یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به یکی از حضار پیرامون تحصیلات خود، تصریح کرد: مدرک دکتری ارتباطات بین الملل خود را از دانشگاه امام صادق تهران گرفته‌ام و از همین دانشگاه نیز فارغ‌التحصیل شده‌ام؛ پایان نامه دکتری من مربوط به مقایسه حقوق بشر از دیدگاه اسلام و غرب است.

مقتدایی علت حضور خود در رقابت‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اهمیت دادن به اصفهان به عنوان دُر گرانبهای کشور اعلام و اضافه کرد: بسیاری از کشورهای اروپایی ایران را با اصفهان می‌شناسند. اینجا پایتخت فرهنگی ایران اسلامی است و البته دُر گران بهای ما در حال فرسوده شدن است.

وی ادامه داد: مستمری یک میلیون و ۸۰۰ هزارتومانی برای یک بازنشسته در شرایط کنونی اقتصادی، نوعی توهین محسوب می‌شود.

این نامزد یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زاینده رود یک رودخانه ملی است، نه استانی! استان اصفهان به تنهایی توان تصمیم گیری برای این رودخانه را ندارد.

مقتدایی افزود: در شرایط کنونی اصفهان ما، برخی افراد به دلیل بی دقتی بعضی از مجموعه‌های نظارتی در اثر آلودگی تلف شدند و بر این اساس شکایت خود از ۱۹ مشعل مازوت سوز مستقر در اصفهان را تقدیم دادستانی کردم و با پیگیری مقامات قضائی فعالیت این ۱۹ مشعل متوقف شد.

وی  یادآور شد: اگر انتخاب شوم نماینده مردم و پیگیر مشکلات خواهم بود. من تنها از لیست مجمع نیروهای انقلابی استان اصفهان حمایت می‌کنم و توجهی به لیست‌هایی که هرچند روز یک بار از سوی جناح‌ها و گروه‌های ناشناس صادر می‌شود، ندارم.

مقتدایی خاطرنشان طی کرد:  برخی کارشناسان دولتی مجلس را شعبه‌ای از دولت می‌بینند و این در حالی است که دولت باید بر اساس قواعد مجلس فعال شود. باید با زبان ملایم و بدون دعوا، بقیه را برای تشدید وحدت متقاعد کنیم. من آبروی خود را برای ایجاد وحدت به میان آورده‌ام.

تکذیب یک شبهه در مراسم معارفه

حجت الاسلام و المسلمین حسین میرزایی، نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: مهندسی عمران خود را در دانشگاه یزد گرفتم و پس از دریافت مدرک کارشناسی در این رشته، به رغم مهیا بودن شرایط، در فضای حوزه علمیه احساس وظیفه کردم و سربازی نیز رفته‌ام.

 این نامزد یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سابقه اجرایی قابل توجهی در پست‌های شاخص کشور ندارم اما ۲۲ سال پست‌های اجرایی در حوزه علمیه را مدیریت کرده‌ام و از مهم‌ترین آنها می‌توان به طراحی و مدیریت مدرسه علمیه میرزا حسین اصفهان و مدرسه استعدادهای درخشان حوزه علمیه اشاره کرد.

میرزایی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نماینده اسلام در کشور معتقدند علوم انسانی در دانشگاه‌های ایران مسموم است.

وی در پاسخ به شبهه یک نفر از حضار در خصوص اظهارات جنجالی چندسال پیش وی، تصریح کرد: صحبت‌هایی که از بنده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای منتشر می‌شود تقطیع شده و غیرواقعی است؛ اصل ماجرا این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۰ از اندیشمندان کشور درخواست کردند بهترین مدل و ساختار برای یک حکومت اسلامی را ارائه کنند و بنده هم الگویی را مطرح کردم که بر اساس آن جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر اجرا می‌شد.

میرزایی افزود: در طرح خود پیشنهاد کردم که به‌جای سپردن همه وظایف به یک نفر به عنوان رئیس جمهور، وظایف ریاست جمهوری را بین سه معاون اقتصادی، عمرانی و فرهنگی تقسیم کنیم. هدف من استفاده از ظرفیت‌های فقه و قرآن برای کمک به متخصصان اقتصادی است و تنها با این راهکار مشکلات اقتصادی‌مان مرتفع می‌شود.

مهدی طغیانی، دیگر نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تشریح برنامه‌های خود برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: تخصص من اقتصاد اسلامی و توسعه است و به عنوان عضو هیئت علمی گروه اقتصاد، راهکارهای عبور از تحریم‌های اقتصادی را در دانشگاه اصفهان پژوهش می‌کنم.

کد خبر 410604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.