با  این اپلیکیش هر کتاب را در ۱۰ دقیقه بخوانید

"بلینکیست" (Blinkist) یک برنامه است که کتاب‌های غیر داستانی را خلاصه کرده و کاربر می‌تواند با پرداخت حق عضویت ماهانه به آرشیو بیش از دو هزار و پانصد کتاب دسترسی پیدا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این اپلیکیشن موبایل انواع کتاب‌ها را برای شما خلاصه می‌کند. نام هر بخش از این خلاصه‌ها یک "بلینک" نام دارد؛ بدین معنا که می‌توان در یک چشم بر هم زدن یک کتاب را خواند. بعضی خلاصه کتاب‌ها دارای نسخه صوتی است و کاربر می‌تواند بعد از دانلود کردن فایل‌ها در برنامه، حتی هنگام آفلاین بودن نیز به راحتی کتاب بخواند. در حال حاضر بلینکیست به یکی از استارتاپ‌های بزرگ اروپا تبدیل شده و با سرعت زیادی رشد کرده است. در ادامه به بررسی چگونگی روند رشد آن می‌پردازیم:

خواندن هر کتاب در ۱۰ دقیقه

به دلیل وجود اطلاعات بیش از حد در عصر جدید، در زندگی روزمره یادگیری مطالب هر روز سخت‌تر می‌شود. اما بلینکیست با توجه کردن به دو مورد زمان و اطلاعات، روند یادگیری را برای افراد بسیار راحت‌تر کرده است. کتاب‌های غیر داستانی، مهم‌ترین منبع دانش است که این اپلیکیشن هر کتاب را معمولاً در ۱۰ چشمک خلاصه کرده تا کاربران بتوانند هر کتاب را در مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بخوانند یا گوش کنند.

افزایش انگیزه مطالعه

این برنامه می‌تواند به مردم انگیزه لازم مطالعه کردن را بدهد، زیرا آن‌ها می‌توانند در مورد موضوعات متفاوت تنها در ۱۵ دقیقه اطلاعات کسب کنند. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن دیگر لازم نیست افراد زمان زیادی را صرف خریدن کتاب کنند. آن‌ها با استفاده از اپلیکیشن بلینکیست می‌توانند کتاب مورد علاقه خود را انتخاب و مطالعه کنند.

ثبت نام رایگان

افراد می‌توانند در ابتدا رایگان در این برنامه ثبت‌نام کرده و آزمایشی در مدت زمان محدودی از آن استفاده کنند. پس از آن کاربران می‌توانند در صورت تمایل سالانه بین ۵۰ تا ۸۰ دلار حق عضویت پرداخت کنند و از امکانات این سرویس بهره مند شوند. بلینکیست همیشه سعی کرده است محصولی را ارائه دهد که افراد بیشتری جذب آن شوند و به یادگیری هر چه بیشتر و سریع‌تر آن‌ها کمک کند.

اپلیکیشن جهانی لینکیست

هنگامی که بلینکیست شروع به فعالیت کرد، خدمات خود را فقط در بازارهای آلمان به مردم ارائه می‌کرد، اما در پایان سال ۲۰۱۳ نسخه اشتراکی در سطح جهانی به راه افتاد. بدین ترتیب، مشتریان آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرد و این اتفاق باعث شد وضعیت بازاریابی و ارائه محصولات آن بهبود یابد.

کتاب خواندن بر اساس علاقه کاربران

بلینکیست به منظور افزایش تعداد افراد فعال در این برنامه، به کاربران اجازه داده است تا هنگام ورود به سیستم، حیطه علاقه خود را مشخص کنند. سپس این برنامه کتاب‌های مورد علاقه فرد را به او نشان می‌دهد. بدین ترتیب فرد بیشتر تمایل دارد که خواندن کتاب را به پایان برساند. در صورتی که کاربران در طول هر ماه پنج کتاب را از طریق این برنامه بخوانند می‌توانند در مورد آن‌ها صحبت کنند و نظر خود را اعلام کنند.

کد خبر 410602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.