صعود السد در ضربات پنالتی با بازیکنان ذخیره

تیم فوتبال السد در شبی که از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرده بود موفق شد به جمع ۴ تیم نهایی جام حذفی قطر صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام ستارگان قطر امشب تیم‌های القطر و السد در ورزشگاه سهیم بن حمد دوحه به مصاف یکدیگر رفتند.

با توجه به اینکه السد روز سه شنبه پیش رو باید به مصاف سپاهان ایران برود، ژاوی، سرمربی این تیم ترجیح داده بود از بازیکنان اصلی خود استفاده نکند و با ترکیبی جوان و از بازیکنان ذخیره در این دیدار استفاده کرده بود. السد در اواسط نیمه دوم توسط حمید اسماعیل به گل رسید اما ضربه پنالتی کایکه رودریگز در دقیقه ۷۹ بازی را به تساوی کشاند. دیدار در پایان وقت قانونی با تساوی یک بر یک تمام شد اما در ضربات پنالتی این السد بود که با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی قطر صعود کرد.

از بین بازیکنان اصلی السد که سه شنبه گذشته برابر النصر عربستان به میدان رفته بودند هیچکدام در این بازی به میدان نرفتند تا با استراحت کافی به مصاف سپاهان بروند.

گفتنی است تیم السد قطر در هفته نخست گروه D لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان به تساوی ۲ بر ۲ رسید و سه شنبه هفته جاری در دومین هفته مرحله گروهی در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف سپاهان ایران خواهد رفت.

کد خبر 410592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.