راه‌اندازی شهرک سفال شهرضا مشروط به آزادسازی اراضی

شهردار شهرضا گفت: برای راه اندازی شهرک سفال نیاز به آزاد سازی زمین است و امیدواریم مسئولان استانی در این زمینه همکاری کنند.

حبیب قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شهرضا به عنوان شهر ملی سفال شناخته می‌شود، اظهار کرد: راه‌اندازی شهرک سفال مشروط به آزادسازی ۵۰ هکتار از زمین‌های پارک آبشار شهر است که از سال ۷۸ به شهرداری با حفظ مالکیت دولت واگذار شده است.

وی با اشاره به نشست مسئولان شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری با سفالگران شهرضا، گفت: اگر مسئولان استانی زمین را به شهرداری شهرضا واگذار کنند، این شهرک سریع‌تر راه‌اندازی می‌شود.

شهردار شهرضا افزود: با راه‌اندازی و تأسیس شهرک سفال، دسترسی شهروندان و گردشگران به سفال‌های ساخت شهرضا تسهیل می‌شود و مکانی مناسب برای گذران اوقات فراغت و تفریح پدید می‌آید.

قاسمی با اشاره به تردد سالیانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر از محورهای مواصلاتی شهرضا گفت: با هدایت حداقل ۱۰ درصد از این جمعیت به مکان‌های گردشگری و تولید سفال به اقتصاد شهرضا کمک شایانی می‌شود و توسعه گردشگری و سفال می‌تواند در ارتقای اقتصاد شهر و منطقه تأثیر بسزایی داشته باشد.

کد خبر 410588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 0
    اقای شهردار از شما خواهش می کنم با خودرو شخصی ترجیحا در سال جدید به محله خمینی آباد و کوچه های این محله مثل کوچه شهید عروج زاده سری بزنید. با تشکر فراوان از اصحاب رسانه خاصه ایمنا