برگزاری نخستین آزمون آموزشی کارشناسان فنی و شهرسازی مناطق سه‌گانه

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از برگزاری نخستین آزمون آموزشی کارشناسان فنی و شهرسازی مناطق سه‌گانه شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، حمید ضیایی با اعلام اینکه این آزمون روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آزمون در راستای ارتقای سطح علمی و کیفیت عملکرد کارشناسان برگزار می‌شود.

ضیایی تصریح کرد: آموزش سازمانی، از ارکان هر سازمان پویایی است، شهرداری قزوین هم به عنوان یکی از سازمان‌هایی که در استفاده از کارشناسان و افراد خبره پیشرو است، به دنبال آموزش سازمانی است.

وی اضافه کرد: این معاونت نخستین آزمون کارشناسان شهرسازی و معماری را با هدف آموزش موضوعات شهرسازی، ارزیابی سطح دانش فنی کارشناسان شهرسازی و معماری، توسعه ساختار علمی مجموعه و همچنین ارزیابی سطح افزایش آگاهی از آخرین تغییرات و بخشنامه‌های صادره برگزار می‌کند.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین ادامه داد: با برگزاری این آزمون روند شناسایی و بهره‌گیری از نیروهای متخصص در قالب برگزاری آزمون تسهیل می‌شود و کیفیت ارائه خدمات به شهروندان ارتقا پیدا می‌کند.

ضیایی گفت: این آزمون از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری قزوین و با همکاری واحد آموزش شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 410571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.