بازارهای محلی برای عرضه تولیدات خانگی راه‌اندازی شود

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد گفت: عرضه مناسب تولیدات خانگی نیازمند ایجاد بازارهای محلی هفتگی و روزانه است زیرا موجب بهبود و کمک به اقتصاد خانوار می‌شود که به همین منظور در برخی از محلات ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رمضانعلی فیضی با حضور در محله سیس‌آباد از روند اجرای طرح پویش رنگ‌ها و همچنین نمایشگاه همت و کار که در محل دفتر تسهیلگری محله برپا شده است، بازدید کرد.

وی با اشاره به پویش رنگ‌ها که توسط دانشجویان و دانش‌آموختگان مقاطع مختلف تحصیلی در حال اجراست، اظهارکرد: قدردان تلاش‌ها و زحمات تمامی این افراد هستیم که به شکل داوطلبانه قدم در این عرصه نهاده‌اند؛ اقدامی که نقش بسزایی در جان‌بخشی به فضای عمومی و بازپیرایی محله دارد و موجب درهم‌تنیدگی اجتماعی می‌شود.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد افزود: بسیار خرسندیم که براساس گفته مجری طرح، این اقدام خودجوش مردمی در محله پورسینا نیز اجرایی خواهد شد و جلوه‌های سکونتگاهی تغییر پیدا می‌کند.

وی گفت: امیدواریم از اقدامات صورت گرفته مستندسازی شود و اقدام قابل دفاعی باشد تا با کمک و حمایت مدیریت شهری در سایر محلات نیز تسری یابد.

فیضی به تشریح بازدید خود از نمایشگاه «همت و کار» پرداخت و تصریح کرد: نمایشگاه خوبی در محل دفتر تسهیلگری محله سیس‌آباد برپا شده که در آن ماحصل تولیدات مشاغل خانگی زنان خانه‌دار محله به نمایش درآمده است.

وی گفت: عرضه مناسب‌تر این محصولات نیازمند ایجاد بازارهای محلی هفتگی و روزانه است زیرا موجب بهبود و کمک به اقتصاد خانوار می‌شود.

فیضی خاطرنشان کرد: به همین منظور ایستگاه‌هایی برای فروش محصولات در محله سیس‌آباد ایجاد می‌شود و به سایر مناطق نیز تسری می‌تواند تسری یابد.

کد خبر 410568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.