ایجاد سرگرمی برای بانوان در فعالیت های هنری

یک هنرمند و کارآفرین گفت: هدف اولیه برای یک خانم اشتغال آوری نیست چراکه مدیریت خانواده و برنامه ریزی در زندگی شخصی ارجحیت دارد اینکه بانوان یک استقلال مالی داشته باشند نکته مثبتی است اما دومین هدف من ایجاد اشتغال به صورت حرفه ای و تخصصی و مطابق با استاندارد است که نتیجه گیری مثبت داشته باشد.

نسرین کاردانی اصفهانی که در حوزه صنایع دستی و هنر برای بانوان ایجاد اشتغال و کارآفرینی کرده است، در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از سنین کودکی در رشته نقاشی فعالیت داشتم که منجر به رشد هنری من شد و به مرور زمان هنرهای مختلف را یا به صورت تحقیق پژوهشی یا به صورت حضوری آموختم چرا که هنر تعریف خاصی برای من ندارد و به همه حرفه‌های هنری علاقه دارم.

این هنرمند و کارآفرین با بیان اینکه در اصفهان به رودوزی‌ها و سوزندوزی‌های سنتی کمتر پرداخته می‌شد، ادامه داد: تلاش کردم در ۲۲ سال فعالیتم در این زمینه به تألیف کتاب و آموزش و بازنگری شغل‌های جدید برای خانم‌ها و همچنین تأسیس کارگاه رودوزی‌های سنتی در اصفهان بپردازم.

کاردانی نخستین هدف از فعالیت در زمینه کارآفرینی در صنایع دستی و هنر را ایجاد سرگرمی برای بانوان عنوان کرد و گفت: هدف اولیه برای یک خانم اشتغال آوری نیست چراکه مدیریت خانواده و برنامه‌ریزی در زندگی شخصی ارجحیت دارد اینکه بانوان یک استقلال مالی داشته باشند نکته مثبتی است اما دومین هدف من ایجاد اشتغال به صورت حرفه‌ای و تخصصی و مطابق با استاندارد است که نتیجه‌گیری مثبت داشته باشد.

وی ادامه داد: هدف‌های نیاکانمان در زمینه هنر را می‌توانیم سرلوحه قرار دهیم و در عصر جدید به صورت کاربردی وارد زندگی عموم مردم کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایرانی را به مردم کل جهان به نمایش بگذاریم.

کد خبر 410560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.