مدیریت درست منابع مالی شهر لازمه خدمات‌رسانی صادقانه

معاون اداری مالی شهردار ساری با تاکید بر لزوم ایجاد درآمدهای پایدار، گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و مدیریت درست منابع مالی شهر، مسیر توسعه را شتاب می‌بخشد.

به گزارش ایمنا، علیرضا باقریان اظهار کرد: باید شناسایی منابع درآمدی، بهینه‌سازی هزینه‌ها و جلوگیری از اسراف در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال مالی که معمولاً این ایام افزایش هزینه‌های جاری و مطالبات کارکنان را به دنبال دارد، افزود: تحرک و تلاش کارکنان مجموعه شهرداری در جهت ایجاد درآمد در این ایام باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون اداری مالی شهردار ساری تلاش برای اخذ مطالبات شهرداری از ادارات و نهادها را از دیگر موارد قابل توجه در افزایش درآمد شهرداری عنوان کرد و گفت: افزایش درآمد شهرداری و اجرای پروژه‌های جدید عمرانی، توسعه بیشتر ساری را به دنبال دارد.

باقریان ادامه داد: استفاده از ظرفیت و توانمندسازی کارکنان، قانونمداری، تعامل و همکاری میان مجموعه شهرداری ساری از ضروریات فعالیت در حوزه مدیریت شهری است.

معاون اداری مالی شهردار ساری به تدوین بودجه سال آینده شهرداری اشاره و تصریح کرد: در تدوین بودجه سال ۹۹ با نگاه به کاهش هزینه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید به صورت اصولی و کارشناسانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: شهرداری ساری از سرمایه‌گذاران متعهدی که آمادگی همکاری در اجرای پروژه‌های شهری دارند، استقبال خواهد کرد.

معاون اداری مالی شهردار ساری خاطرنشان کرد: ایجاد منابع درآمدی، مدیریت درست و دقیق منابع مالی شهر، مسیر توسعه را هموارتر خواهد کرد.

کد خبر 410542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.