پیش به سوی تعبیر رویای طلایی

چهارصد و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "پیش به سوی تعبیر رویایی طلایی" عنوان اصلی این روزنامه است که اختصاص به دیدار حساس سپاهانی‌ها در آسیا دارد. سپاهانی‌ها باید روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه به مصاف السد قطر بروند. سپاهانی‌ها قصد دارند در دومین بازی خارج از خانه خود تیم السد را نیز همانند العین ببرند، اما بر خلاف العین، السد تیم دست و پا بسته ای نیست.

"دو پسر طلایی در جمع ستارگان" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به قرار گرفتن نام سعید آقایی و محمد طیبی در بین تیم منتخب هفته اول رقابت‌های آسیایی دارد. آقایی و طیبی که در دیدار برابر با العین با نمایش یک بازی چشم نواز از خود توانستند نقش مؤثری را در پیروزی سپاهانی‌ها ایفا کنند، با قرار گرفتن در این منتخب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مزد عملکرد درخشان خود را گرفتند.

"ثبت نام من یک تصمیم استانی بود" عنوان پایانی این روزنامه است که اختصاص به ثبت نام جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دارد. مدیر عامل سبزپوشان در واکنشی نسبت به این اقدامش گفته است برای حضور پررنگ اصفهان در عرصه فوتبال ملی همچون گذشته چنین تصمیمی را گرفته است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 410537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.