کم‌کاری‌ها را به شهرداری نسبت ندهید

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه تلاش های بی وقفه شهردار و مجموعه شهرداری رشت در مدیریت شهر پس از بارش برف ستودنی است، از برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی علیه شهرداری انتقاد کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت حامد عبداللهی با قدردانی از تلاش‌های شهرداری رشت در پی بارش برف سنگین در استان گیلان، اظهار کرد: پرسنل شهرداری بیشتر از توان خود توانستند به شهروندان خدمات رسانی کنند و این امر جای تقدیر فراوان دارد و همه پای کار بودند و از جان مایه گذاشتند.

وی افزود: امروز نیز همگان شاهد تلاش مضاعف مجموعه شهرداری و به ویژه پاکبانان و نیروها و شرکت‌های خدماتی فضای سبز زحمتکش برای پاک‌سازی شهری در این هوای بارانی هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: شایسته نیست که کم کاری و غفلت برخی از دستگاه‌های خدمت‌رسان را در بازگشایی معابر به مجموعه شهرداری نسبت دهیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش‌های بی وقفه شهردار و مجموعه شهرداری رشت در این بحران ستودنی است، از برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی انتقاد و خاطر نشان کرد: باید در میدان عمل به حرف‌ها جامه عمل پوشاند زیرا امروزه سخن راندن به ویژه در فضاهای مجازی بسیار آسان است.

کد خبر 410528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.