آغاز عملیات احداث سالن انتظار در آرامستان بهشت محمدی

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج از آغاز عملیات احداث سالن انتظار در آرامستان بهشت محمدی سنندج خبر داد.

به گزارش ایمنا، توفیق سرفراز با اشاره به اینکه احداث سالن انتظار آرامستان بهشت محمدی با هدف رفاه حال خانواده متوفیان، اظهار کرد: مراجعین این سازمان به علت درگذشت بستگانشان در شرایط روحی و روانی مناسبی نیستند بنابراین تسریع در انجام امورات کفن و دفن از مهم‌ترین اولویت‌های کارکنان این سازمان است.

وی تصریح کرد: انتقال دفتر پزشکی قانونی از خیابان شهید تعریف به داخل سازمان آرامستان ها در بهشت محمدی به منظور رفاه حال شهروندان و تسریع در امور کفن و دفن یکی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان است که موجبات رضایتمندی شهروندان را هم در برداشت.

سرفراز گفت: در حال حاضر تمام مراحل صدور جواز دفن در آرامستان بهشت محمدی انجام می‌شود.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج افزود: مراحل صدور مجوز دفن و همچنین امورات مربوط به کفن و دفن زمان‌بر است و در حال حاضر سالن انتظار در این آرامستان بسیار کوچک و جوابگوی مراجعان نیست.

وی از آغاز عملیات احداث سالن انتظار خانواده متوفیان در آرامستان بهشت محمدی سنندج خبر داد و اضافه کرد: این سالن در زمینی به مساحت ۵۷۶ مترمربع در جنب غسالخانه واقع در قطعه دو احداث خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این زمین علاوه بر احداث سالن انتظار، سایت اداری، سردخانه با گنجایش ۵۰ میت و همچنین ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی احداث می‌شود.

کد خبر 410525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.