راه اندازی مرکز مشاوره و روانشناسی ارتقای سلامت بانوان در اردبیل

شهردار اردبیل از راه اندازی مرکز مشاوره و روانشناسی ارتقای سلامت بانوان همزمان با هفته گرامیداشت زن در اردبیل خبرداد.

به گزارش ایمنا، حمید لطف‌اللهیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز مشاوره و روانشناسی ارتقای سلامت بانوان در زمینه ارائه خدمات مشاوره از قبیل ازدواج، مشاوره کودکان و نوجوانان، مشاوره خانواده و فردی روانشناسی، حقوقی، بهداشت تغذیه و طب ایرانی اسلامی در فرهنگسرای بانوان اردبیل فعالیت خواهد کرد.

وی از برپایی نمایشگاه یک روزه توانمندی‌های هنری بانوان اردبیل با هدف عرضه محصولات خانگی و حمایت از رونق تولیدات بانوان و فروش محصولات خبر داد و افزود: اجرای نمایشگاه عروسکی و استندآپ کمدی ویژه مادران و فرزندان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در اردبیل است.

شهردار اردبیل با اشاره به فعال‌سازی کانون بازنشستگان به منظور حمایت مضاعف از این قشر یادآور شد: عضویت بازنشستگان در صندوق رفاه شهرداری اردبیل نیز به زودی انجام می‌شود که هدف از آن ارائه خدمات به آنها است.

لطف‌اللهیان ادامه داد: همواره در طول سال کمیسیون بانوان شهرداری اردبیل به منظور ارتقای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و ارتقای سلامت بانوان برنامه‌های متعددی را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند، به طوری که جشن بزرگ شمیم بهشت نیز با هدف گرامیداشت مقام مادر و زن در فرهنگسرای بانوان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 410521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.